Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1164
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skaffa meg noen brett ksasol xanor 1 mg. Funker greit å ta to stk oralt. Noen som har prøvd rektalt eller IV som kan beskrive forskjell på effekt i forhold til inntaksmetode?
Oralt er beste erfaring å ta alprazolam etter min erfaring. Har aldri prøvd rektalt. Men iv. Er bortkastet spørr du meg. Blandes det med speed eller opiater kan jeg se poenget, men alene er fra min erfaring helt bortkastet. Smelt de under tunga eller svelg de.
Biotilgjengeligheten, et parameter som benyttes for å måle hvor stor andel av et stoff som når blodomløpet på mange stoffer er ikke optimalt når det svelges. På Xanor, eller rettere sagt virkestoffet alprazolam så er derimot oral biotilgjengelighet oppe på imellom 80 og 100%. Med andre ord så får du ikke noe særlig mye mer ut av andre inntaksmetoder, og om noe så vil trolig negative virkninger ved alternative administreringsmetoder veie ned for noen eventuelle rusmessig positive kvaliteter. Eksempelvis så vil bindemidler og partikler fra tabletter skade kroppen din, små partikler setter seg i kroppens kappilarer og tetter de, kanskje spesielt i lungene. Dette er åpenbart veldig usunt. Min konklusjon? Spis de, helt soleklart. Det er kanskje visse ting som egner seg dårlig oralt, men xanor er ikke en av dem. Det er mer for ritualet enn for ruseffekten tenker jeg at folk skyter slike piller.
Sist endret av Relevant; 5. februar 2020 kl. 12:49.
Spis dem, med mindre du har tenkt å skyte dem sammen med heroin.
Med tanke på bindemidler og risikoen for at annet kan komme inn i blodomløpet ditt er absolutt ikke verdt det.
Det er flere poster på Freak om IV Alprozalam om du søker litt, det er lite positivt å si om det.
R.i.p 23.04.2021
Pleide av og til og knuse 5ksalol og plugge dem i en pumpe,fikk noe mer rush kjappere men det funker så og si like greit oralt.