Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1977
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen 10mg tabeletter og noen 20mg kapsler.
Tenkte og ta 8 tabeleter og 1 kapslel. 100mg totalt
Hvor lenge sitter dette i kroppen slik at jeg kan kjøre?
Hva med eventuelt spyttprøve?
Ønsker ikke og kjøre rusa men trenger en boost i kveld/ natt.
ca.
Amfetamin kan påvises i blod i 1-2 dager og i opptil 1 uke i urin. Metylfenidat, som er virkestoffet i Ritalin, kan påvises i 12-24 timer i blod og i opptil 1 uke i urin. Imidlertid vil en påvisningstid på 3-4 dager i urin være mer vanlig for begge stoffene.

sjekk også denne:
https://test-deg.no/information/hvor...rkotest-10058/
kan ikke gå god for alle tallene, men antagelig en brukbar ca.guide

PS.
Ang dette.
* Kroniske misbrukere av Cannabis / Hasj har vist positive resultater i opp til 10 dager og i meget sjeldne tilfeller er det enkelte som er testet positive i opp til 60 dager.

Var i et behandlingsopplegg for mange år siden hvor jeg ikke kunne forlate området alene uten rene prøver.
Testa positivt på hasj i nesten 2 mnd.
Sist endret av vindaloo; 4. februar 2020 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tom Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
ca.
PS.
Ang dette.
* Kroniske misbrukere av Cannabis / Hasj har vist positive resultater i opp til 10 dager og i meget sjeldne tilfeller er det enkelte som er testet positive i opp til 60 dager.

Var i et behandlingsopplegg for mange år siden hvor jeg ikke kunne forlate området alene uten rene prøver.
Testa positivt på hasj i nesten 2 mnd.
Vis hele sitatet...
Hvor mye hadde du sånn ca røyket daglig da, og hvor lenge?
Skal selv trappe kraftig ned, men klarer ikke finne ut hvor ofte man kan røyke uten og måtte tenke på blod og pisseprøver.
daglig 0,5-2g i 10 år.
Røyker ikke lengre.
Anonym bruker
"Tom Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
daglig 0,5-2g i 10 år.
Røyker ikke lengre.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, akkurat samme situasjon jeg er i selv. Da får en bare nekte på pisseprøver og kreve blodprøve i stedet.
Hasj er litt spesielt så vidt jeg vet i måten det lagres i bla. annet fettvev i kroppen.
Kan vist nok også spores i en evighet i hår analyser, men det blir litt mer spesielt igjen