Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5531
Hei

Jeg har kommet over noen blå valium i Oslo som det står Dan 5520 på den ene siden, og 10 på den andre siden. Jeg kom over denne linken her https://www.drugs.com/imprints/10-dan-5620-6846.html der det står at de inneholder diazepam, men det kjennes ut som det er noe helt annet enn diazepam. Blir skikkelig sløv, trøtt og øya krysser seg på en måte hvis jeg spiser 20 MG. Det er ikke normalt. Har bestilt meg benzokit sånn at jeg får sjekket hva det er i dem. De funker, men det kjennes ikke ut som diazepam. Noen som har kommet over "DAN 5520" blå valium"

Hilsen Tryptamin
Sist endret av Tryptamin; 2. juni 2018 kl. 16:05.
Sikkert Clonazolam som det flyter av i mange falske piller i om dagen.
Trådstarter
43 2
Er clonazolam farlig?
Sederende legemidler utøver en hemmende effekt på egenrespirasjon. I kombinasjon med andre lignende preparater kan det potensielt bli farlig.
Clonazolam er rapportert å være omtrent 2,5 ganger så kraftig som alprazolam. (Xanor/Xanax)
Men om mengden RC er ekvivalent til 10mg diazepam så er det jo potensielt sett like sterkt som en av de her Dan 5520 pillene.

Problemet oppstår vel når det er andre stoffer i mixen. La oss si at en standard, legit Valium fra apotek ikke hadde posert noen risiko blandet med f eks alkohol. Men når det ikke er diazepam, men clonazolam i tabletten så blir potensieringen sterkere. F eks mer CNS depresjon enn om svakere diazepam.

Det siste blir spekulering fra min side.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Så de sånn her ut?? Nettopp funnet disse og høres jo ut som om de er like som de du fikk? https://ibb.co/hbntUJ
https://ibb.co/hkp1Gy

Hvordan ble du når du tok 10 mg? Er disse (clonazolam) farlige om du kombinerer de med speed?
Sist endret av vannflaska; 15. juli 2018 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan være alt fra Clonazolam som nevnes til Diclazepam eller Etizolam som ofte presses som valium.
Så lenge det er et benzodiazepin og ikke andre skumle stoffer som fentanyl er du nok på den sikre siden. Men ville holdt meg til lave doser om du blir så påvirket som du sier.

Neste gang: kjøp ekte vare. I blister/original forpakning.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Oppblåst Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper og låner tråden.Noen som har fått testet disse enda med benzokit?

Pleier kun handle på brett men fikk noen av disse lugubre i dag men tror de går i søppla om ingen andre har testet dem ut.Er fra bru området.

https://imma.gr/76535xdd1d8
Anonym bruker
"Identisk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle du bli fristet, knus til den er heeeelt pulver, og prøv deg frem med 1/10 eller 1/4, personlig syntes jeg diazepam er lett å gjenkjenne på smak, men har ikke hatt så sketchy piller at man ser fargeforskjeller som man gjør her(?)
Anonym bruker
"Oppblåst Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt sant,smaken på xanor kjenner jeg veldig greit.Men disse valiumene er liksom lyseblå med hvite nyanser i seg.så veldig usikker.Prøvde forsiktig og sutte litt på en men var ikke mye besk i smaken så lot være.
Satser på å få tak i brett igjen neste gang Takk
Vært borti disse selv, funker greit, merker ikke store forskjellen men kan være noe annet enn diazepam. Smaker ikke vondt som det pleier å gjøre. Kult om noen kunne testa og evt bekreftet hva virkestoff som er i.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på det samme selv da jeg også har vært borti dem. Noen som vet?
Jeg lurer også på hva disse kan inneholde. Dem funker bra til å f.eks sove, men diazepam tviler jeg på det er. De smaker altfor søtt, løser seg opp på en snodig måte under tungen (smelter dårlig/smelter seg til små kuler man må knuse med tennene) og gir ikke helt samme feel som diazepam etter min mening, selvom disse funker greit nok.

Om man sammenligner disse med bilder av ekte dan 5620 som skal komme fra watson pharmaceutical ser man fort at dette er en fake press. Vet også om flere som har kommet over disse en god stund nå så ee iikke sjelden vare i byen, men likevel veldig lite info rundt disse..
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Hei

Jeg har kommet over noen blå valium i Oslo som det står Dan 5520 på den ene siden, og 10 på den andre siden. Jeg kom over denne linken her https://www.drugs.com/imprints/10-dan-5620-6846.html der det står at de inneholder diazepam, men det kjennes ut som det er noe helt annet enn diazepam. Blir skikkelig sløv, trøtt og øya krysser seg på en måte hvis jeg spiser 20 MG. Det er ikke normalt. Har bestilt meg benzokit sånn at jeg får sjekket hva det er i dem. De funker, men det kjennes ikke ut som diazepam. Noen som har kommet over "DAN 5520" blå valium"

Hilsen Tryptamin
Vis hele sitatet...
Fikk du testa?
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søt smak? Rivo har søt smak
Ikke sånn mint sødme som rivvo, dette smaker mer sukker aktig. Har hørt at etizolam smaker søtt? så mulig det er etizolam i det? Bare spekulering fra min side her. Rivvo er jeg sikker på at det ikke er
Sist endret av DC89; 5. november 2018 kl. 23:25.
Anonym bruker
"Oppblåst Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sant det du over sier her.Er sånn sukkersøt smak i disse,Rivvo er det heller ikke.Rart og forklare.Men ja tyggermann/sutter.blir det små klumper igjen.
Anonym bruker
"Farlig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm... skulle vært gratis test kits
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
Hei

Jeg har kommet over noen blå valium i Oslo som det står Dan 5520 på den ene siden, og 10 på den andre siden. Jeg kom over denne linken her https://www.drugs.com/imprints/10-dan-5620-6846.html der det står at de inneholder diazepam, men det kjennes ut som det er noe helt annet enn diazepam. Blir skikkelig sløv, trøtt og øya krysser seg på en måte hvis jeg spiser 20 MG. Det er ikke normalt. Har bestilt meg benzokit sånn at jeg får sjekket hva det er i dem. De funker, men det kjennes ikke ut som diazepam. Noen som har kommet over "DAN 5520" blå valium"

Hilsen Tryptamin
Vis hele sitatet...

Hvis jeg spiser 20mg uten toleranse blir jeg sløv, trøtt och øya krysser.
Helt normalt, har fått det på Stesolid (diazepam) fra Apotek i Sverige.

Har og kjøpt disse du snakker om. De minner meg mer om diclazepam, som er veldig mye mer potent enn diazepam.

Men som noen sa, kan jo vare vilken RC-benzo som helst (nesten). Clonazolam går det veldig mye av før tiden.

Håper det hjelpte, litt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har testet disse DAN 5620? Kjøpte noen valium på gata igår å åpna de nå å så det var disse pillene. Ble litt usikker etter å ha lest her. Hatt masse blå valium før men aldri med dette printa på..
Psykedelisk bakverk
Sitat av gn0meb3kka Vis innlegg
Noen som har testet disse DAN 5620? Kjøpte noen valium på gata igår å åpna de nå å så det var disse pillene. Ble litt usikker etter å ha lest her. Hatt masse blå valium før men aldri med dette printa på..
Vis hele sitatet...
Dette er en såpass vanlig print å bruke at det er umulig å svare på. Sist jeg brukte valium med dette utseendet var i høst. Føltes en del svakere enn ekte blåvalium skal, men var riktig «feel», hvertfall ikke rivotril som jeg ofte har fått høre disse skulle inneholde
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Smaken kan være blandestoffene. Har fått reine benzo hcl pulver og de smaker svært lite og er kun 1mg liksom. Selve pillene veier jo mye mer enn det med blandestoffene så mesteparten av smaken er nok blandestoffene så den metoden med å smake blir litt feil tenker jeg.