Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1506
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har fått tak i noen Codaxoltabletter (500mg paracetamol / 30 mg kodein), og ville prøve kaldtvannsekstrahering av kodeinet. Jeg har aldri tatt kodein tidligere og har derfor lav toleranse.

Jeg løste opp fire tabletter i ca 1 dl lunkent vann. Etter et par timer satte jeg løsningen i fryseren og fulgte med på at løsningen ikke frøs til is. Rett før frysepunktet tok jeg glasset ut og helte det over et bløtt tettvevd håndkle og fikk en relativ klar løsning, mens det lå igjen masse paracetkliss håndkleet.

Jeg drakk den klare løsningen i 21-tiden (smakte bittert som bare det) og ventet, men det skjedde ikke en damn ting. Fire timer etter inntak erklærte jeg forsøket for mislykket.

Er det noen som vet hva jeg har gjort galt? Det var tydeligvis ingen eller svært lite kodein i løsningen. Jeg har som sagt lav toleranse for kodein.