Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1058
En dag i forrige uke tok jeg 50mg Sobril etter å ha gått uten benzoer i 3 måneder, utenom da jeg har fått Stesolid noen ganger da jeg har vært på sykehus i denne tidsperioden.
Jeg har tho også drukket en del alkohol i denne benzofri perioden.

Men saken er den at når jeg tok disse 50mg'ene med Sobril denne dagen i forrige uke ble jeg lettere beruset og en del avslappet i musklene.
Men da jeg tok samme dose med Sobril før i denne uken og igår merket jeg ingenting.

Noen som vet hva dette kan skyldes?
Jeg tror man veldig fort blir godt vant til Benzoer, noe som er litt av grunnen til at jeg ikke har rørt de på mange år. Jeg har opplevd å ikke merke stort etter 150mg sobril, kombinert med alk og weed, etter bare noen få dagers bruk.
Toleransen bygger seg fort opp men går desverre ikke like fort ned igjen.. Jeg tok engang 12-13stk sobril 25mg uten særlig effekt,men da var jeg veldig tolerant på både benzo`er og opiater. På meg virker diazepam,altså valium m.fl og flunipam mye bedre enn sobril
Sist endret av Baltasar; 26. august 2012 kl. 19:45.
Trådstarter
22 4
Men bare 1 dag er litt fort selv for benzo synes jeg