Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1794
Jeg har noen oxycontin liggende i hylla, vanligvis så svelger jeg de, det tar en liten stund med gir en super god rus. Jeg hørte av noen kompiser at de var bedre å knuse sniffe?. Det var sagt at de skulle gå fortere i blodet. noen som har erfaring med dette ?
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Jeg har noen oxycontin liggende i hylla, vanligvis så svelger jeg de, det tar en liten stund med gir en super god rus. Jeg hørte av noen kompiser at de var bedre å knuse sniffe?. Det var sagt at de skulle gå fortere i blodet. noen som har erfaring med dette ?
Vis hele sitatet...
Vel, det er faktisk svært liten hensikt i å finne andre metoder å innta tabletter på, da de er laget nettopp for å svelges. Sniffer du, vil du kanskje få effekt raskere, og kanskje større effekt, men alt i alt vil det ikke være noen forskjell. Anbefaler deg å svelge de.

Sitat av w3lbeck Vis innlegg
putt den i ræva! får mye bedre effekt.. helt klart!
Vis hele sitatet...
Anbefaler ikke å putte vanlige tabletter i endetarmsåpningen. De vil ikke oppløses på samme måte som en stikkpille gjør. Sannsynligvis vil det svi også. (Gjelder dog også ved sniffing)
Sist endret av Rusmisbrukeren; 12. juli 2012 kl. 01:41. Grunn: analåpningen = endetarmsåpningen
Akkurat oxy har svært høy biotilgjengelighet oralt i forhold til andre opiater, så det er helt ok å svelge dem. Foretrekker allikevel å løse dem opp i vann og kjøre dem opp bak. Man får enda litt bedre utnyttelse av dem da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dersom du har stærke oxycontin som f.eks 80mg så kan du legge de rett på alu.folie og røyke de,men dersom du bruker oxycontin for å ruse deg så hvorfor setter du ikke dem i ett skudd,-skal visstnokk være større euforisk rush enn god H.
Piller er til for å spises.Jesus.Spises dem.