Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1693
Hei! Sitter med noen 20 mg ren effedrin tabletter og lurte på om jeg kunne fått noe rus av disse om jeg tok 4-5 stykk? . har tidligere prøvd ECA tidligere mens jeg trente og vet litt om det.

Skrevet litt i hast pga jeg sitter og drikker og lurer på om det hadde noen hensikt å peise dem i seg
Trådstarter
takker daska på med 5 av dem, kjenner litt sånn frysninger i skalpen og på armene! god knall :P
Brukte noen sånne teite tx burn-piller før, for å få mer energi. Jeg for min del bruker det aldri igjen, lærer av mine feil - men man -får- faktisk mer energi av det. Feilen ligger i at man sliter seg selv ut og mister kontroll over personlighet
Trådstarter
hehe, den er roger! har ikke så meget at jeg har tenkt å fortsette med det. var rett og slett mangel på noe annet ^^
Hva betyr dette?
"Sida Cordifolia 314 mg (25 mg Ephedrine Group Alkaloids)"

Det står på min boks med efedrin og koffein på innholdsfortegnelse (står og at det er 100 mg koffein)

Mens på logoen av boksen står det 25 mg Ephedra 100 mg Caffeine
Bare merk deg at du blir veldig fort tolerant ovendfor efedrin, ruser du deg på det noen dager på rad får du nesten ikke effekt til slutt uten at du må bruke så høye doser at det blir mer uehagelig. Du burder vente en 3-4 uke mellom hver gang.
Men om du ikke bruker efedrin for RUS men bare for energi osv. Vil man måtte øke dosen hele tiden da og? Jeg har aldri fått rus på efedrin, og kan heller ikke forestille meg at det er mulig engang.
Jeg har brukt efefrin jevnlig, og jeg kjenner det godt på kroppen om jeg tar for mye. Har aldri vært nødt til å øke dosen for å oppnå den effekten jeg vil. Har forøvrig utforsket det litt, dog. Svetter, skjelver, blir kvalm, generelt uvel og får en ubehagelig følelse av uro i kroppen.