Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4424
Hei,

Har hög tolerans på benso för tillfället, så jag det är svårt för mig att veta om bensot är ok..

Till frågan: Är de blå valiumen märkta Mano10 nåt att ha?
Det står bara Mano 10 på en sida och en skåra på andra.
Är thailändska,

Kan oxå köpa flunazipam 2mg Roche här i Oslo. Är de ok? De är märkta roche i en halvcirkel i toppen och en 2 i en rund ring. dubbelkryssad på andra sidan,
Nåt att ha?

Iktrovil och xanor finns det ju överflöd av även om xanor är väldigt överprisat här i Oslo.

Vad finns här och vad betalar ni inhemska nörrmän för benso?

Tacksam för svar!
Mano 10 fungerer bra. I hvertfall med tanke på den angstdempende effekten. Du kan sikkert også få et lite "buzz" hvis du svelger pillene ned med alkohol (3 - 4 halvlitere).

2 mg flunazipam er ofte produsert illegalt i østeuropa og gir ingen effekt (i hvertfall ikke hos meg). De koster rundt 50 kr. pr. stykk, og jeg har til gode å få valuta for pengene. Sats eller på gamle hyppere eller flunipam fra apoteket.

Snakker her kun ut i fra egen erfaring. Mulig ting fungere annerledes på deg
Sist endret av Niteandfog; 15. mars 2011 kl. 01:16.
Mano 10, har noen levert inn til lege for å sjeke inn hold, de hviste seg at de innholt,Melom 5 til 10mg Diazepam, Men ikke noe farlige farge stofer eller noe bøff, Men de hvar veldig avheng skapenes, de skjede da på sørlande, Men de er mange farlige blå utte å går som ikke holder mål, Å deise kom fra thailand hvist, Så Diazepam kan variere i de.
Sørlending
Mine Mano 10 fungerte veldig bra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tack för svar!

Tyckte Mano 10 fungerade sådär... Lika bra/Lite bättre än 5mg apotektsvalium ungefär.
Hur länge har de funnits i Oslo? Kan man leta sig till bättre blå valium nu eller är det Mano 10 som gäller?

Det som ska ha varit 2mg Rohypnol (var tvungen å testa) vet ja inte vad det va i.. kännde ingen buzz på 2st, men sov gott på natten iaf. Finns det norska apotektsflunor att köpa runt plata. Vill ju helst hålla mig därifrån men är sugen på flunor. Vad kostar de i så fall?

Ha det gott!

/Freakysvenske
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er norske apotek-flunipam å få tak i rundt plata, men det er veldig opp og ned når de er å få tak i, og du må være heldig hvis du skal møte noen som har flunipam 1mg til salgs. Prisen SKAL være 50 kr pr. pille, men noen presser prisen helt opp i 70 kr. pr tablett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Man blir jo rana om man betaler 70 pr. Syntes det var helt bak mål de gangene jeg kjøpte for 10 for 500 og fikk med en/to stk. Glad jeg ikke gidder sløse penga mine på overprisa tull lenger, at jeg gadd! Litt gammal tråd, i know.
Trådstarter
8 0
Hej

Hur ser det ut på valiumfronten i oslo nu?
Fortfarande Mano-10 som aldrig funkade riktigt bra i omlopp?
Eller finns det bættre?

/Freakysvenske
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nei, den blåvaliumen er bare bøff spør du meg.
Bedre at du får tak i de norske, som er på brett (da vet du hva du får).
Selv om de bare er på 5 mg er de mye bedre enn de fake 10 mg som er i omløp.
Er en del Bensidin ute og går disse er ordentlige 10 mg Diazepam og fåes ofte rett fra brettet om du ikke får med selve innpakningen (foretrukket) :-) Disse er top notch! Mano 10 har jeg fått vite at ligger mellom 5-10 mg diazepam selvom de i utgangspunktet skal være 10, men hva kan man forvente av thai vare, hehe.
Hvor kommer disse Mano 10 fra egentlig? Thailand?
Har ikke hørt om Bensidin, men hvis de er på brett så er det jo en viss garanti. Hvor kommer de fra?
Trådstarter
8 0
Mano 10 skall vara Thai ja..
Jag har inte heller hört talas om Bensidin. Så undrar samma sak.
Fick tag ett gäng Roche 10 i helgen. Hoppas verkligen dom är ok.

//