Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 14618
Trådstarter
Eagle er ganske så bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Saroth:

Har du testet noen av produktene til sparrows?
Har snakket med noen på andre forum som sier at dirkene gir veldig bra "feedback" osv.

Jeg har selv byttet til meg peterson dirker fra en kar i Usa...og jeg må si at jeg er utrolig fornøyd!
Men jeg har bare testet billigdirkene dems(spring steel)

Har du prøvd deg på noen Amerikanske låser?
Feks Medeco. Jeg skaffet det fra samme karen i Usa, men har ennå ikke klart å dirke dem.
Det jeg sliter med er å stille dem i riktig vinkel/treffe sporet i siden på stiften som virker på sidesporet.
Har for det meste prøvd spp, da jeg tviler på at det vil være veldig suksessfullt å prøve seg på å rake.
Hei Falken,

Ikke prøvd Sparrows produkter nei, ikke hørt om de før nå.

Jeg har bare brukt Southord, Southern Specilaities, HPC, dealextreme vare, og hjemmelaga.

Jeg har prøvd en del amerikanskje ja, men for det meste vanlige dørlåser og enkle hengelåser. Jeg kjenner Deviant Ollam, så jeg har prøvd en del av låsene hans. Medeco har jo mye bra, men jeg kan ikke hukse at jeg har prøvd meg på noen av de. Marc Weber Tobias, som jeg også kjenner, har jo skrevet boken "Open in thirty seconds" om noen Medeco låser.
Sitat av saroth Vis innlegg
Hei Falken,

Ikke prøvd Sparrows produkter nei, ikke hørt om de før nå.

Jeg har bare brukt Southord, Southern Specilaities, HPC, dealextreme vare, og hjemmelaga.

Jeg har prøvd en del amerikanskje ja, men for det meste vanlige dørlåser og enkle hengelåser. Jeg kjenner Deviant Ollam, så jeg har prøvd en del av låsene hans. Medeco har jo mye bra, men jeg kan ikke hukse at jeg har prøvd meg på noen av de. Marc Weber Tobias, som jeg også kjenner, har jo skrevet boken "Open in thirty seconds" om noen Medeco låser.
Vis hele sitatet...
Wow...Du er heldig du!
de er forbilder begge to!

Har smålest i noen av bøkene dems...Men er dessverre for lat til å lese en hel bok. Men må virkelig si at de to personene er to store kilder på informasjon.

Bare si ifra om du har lyst til å bytte låser eller utstyr!
Sist endret av Falken; 7. november 2011 kl. 15:01.
Deviant Ollam kom jo med en veldig bra bok for i fjor da, den burde du sjekke ut hvis du ikke har den, http://www.amazon.com/Practical-Lock...0675783&sr=8-1.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hei , har ett spørsmål som passer inn her
blei frastjålen for ettpar år siden en 1999 mod suzuki jimny , hvet ikke åssen di fikk med seg bilen , har selv begge org nøkklene , er det mulig med noen av disse dirkene dere beskriver å få opp tennings låsen på en slik bil ? er vanlig nøkkel ikke sånn fancy ny greie
Mvh oddbjørn