Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1694
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skal jeg se etter på tabletten for å vite om det er ekte eller ikke? Har ingen testkit.

I verste fall, hvor mye fentanyl er det som er vanlig å lace en 2MG U94 Xanax med? Kan jeg død av én?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fikk engang xanor xanax på forsiden og 2 tall på baksiden med fentanyl i spiste en, ble bare veldig rusa, kastet opp litt , svimmel og ustødig. tror nok ikke en er livstruende men greia er at man vet aldri hvor mye det er i en så kan hende jeg hadde flaks bare. ville startet med en halv og sett ann formen.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor putter noen oppi såpass med fentanyl at det kan være livstruende? Hiver de bare oppi en «dæsj» siden fentanyl uansett er så billig?
Ekte tabletter skal være knallharde. Xan skal smake bittert. Ta i så fall 0,5 og sutt på den. Gå deg en tur mens du smaker på den. I verste fall er du blant folk. Mener U-94 skal være norske og ekte, og at XANAX 2 er de fake. Men hvem er jeg.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ekte tabletter skal være knallharde. Xan skal smake bittert. Ta i så fall 0,5 og sutt på den. Gå deg en tur mens du smaker på den. I verste fall er du blant folk. Mener U-94 skal være norske og ekte, og at XANAX 2 er de fake. Men hvem er jeg.
Vis hele sitatet...
Har smakt på Xanax før, er det virkelig beste måten å finne ut av på? Det smaker jo så bittert at man brekker seg
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ekte tabletter skal være knallharde. Xan skal smake bittert. Ta i så fall 0,5 og sutt på den. Gå deg en tur mens du smaker på den. I verste fall er du blant folk. Mener U-94 skal være norske og ekte, og at XANAX 2 er de fake. Men hvem er jeg.
Vis hele sitatet...
Det er "U94", står ikke noe "XANAX 2". Smakte bittert, men de var ikke knallharde. Synes de var veldig "myke" faktisk. En Paracet pille er hardere for å se det slikt.

Ekte Xanax bars skal vel heller ikke være knallharde? Det har ikke jeg erfart før med det jeg har handlet tidligere iallefalll, nå har jo jeg heller aldri fått dette på resept da. Men Xanax bars er jo ganske så tynne, så klarer ikke å se for meg at de skal være knallharde.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så vidt jeg vet er de med U94 legit, etter hva jeg har opplevd. Tror de er skandinaviske, muligens danske, men ikke ta mitt ord for det.
Med mindre du har hentet de fra apotek selv, kan du nesten regne med at de er fake. Men det betyr ikke nødvendigvis at det er dårlige piller.

Greia med fentanyl er at det er så ørsmå menger som skal til, så bare en litt ujevn blanding kan gjøre at noen piller blir livsfarlige. Det er jo ikke sånn at de står og doserer hver enkelt pille...
(det er bare de XANAX 2 - pillene en tid tilbake jeg har hørt det var fentanyl i, forresten)
Aner ikke hvorfor jeg sa knallhard. Dette var noe jeg resonnerte meg til, da jeg antar at hjemmepressede piller ikke er presset like hardt som apotekpressede piller.
Gikk det bra å spise de?