Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3175
Enemy of the snut
Vet man kan kjøpe BTC på LocalBitcoins men igår var jeg for sen med overføringen, så får ikke BTC jeg har betalt for før på mandags morgen..

Hvor vil dere anbefale kjøp/lån av BTC? Slik at jeg får BTC med en gang?
Vet at Coinbase er en side hvor man kan kjøpe BTC og Ethereum, og prisene er for så vidt lavere på Coinbase enn på LocalBitcoins?

Håper på raske, positive svar og eventuelt tips/råd til side man kan kjøpe BTC å få dem direkte med en gang
Du sier jo det selv, Coinbase
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Du sier jo det selv, Coinbase
Vis hele sitatet...
Jo men ville høre/se om noen andre visste om en annen side en Coinbase..

Om jeg kjøper BTC fra noen på Local Bitcoins nå vil jeg ikke få dem før på mandag, samme problemet som gjorde at jeg stilte spørsmål her..

1 BTC på Coinbase koster 622,18$ som er 5055,90 kr så en hundrelapp eller to billigere på Coinbase enn på Local Bitcoins
På localbitcoins kan du få en liste over selgere som kan møte deg og bytte kontanter mot bitcoins. Velg payment method "In person/Cash", så ser du hvor det er tilgjengelig. For øyeblikket er det to selgere i Oslo, en i Hamar, en i Porsgrunn og en i Borre. Du har Vipps som betalingsmåte også, men ingen tilbyr det for øyeblikket.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Mercedes Benzo Vis innlegg
På localbitcoins kan du få en liste over selgere som kan møte deg og bytte kontanter mot bitcoins. Velg payment method "In person/Cash", så ser du hvor det er tilgjengelig. For øyeblikket er det to selgere i Oslo, en i Hamar, en i Porsgrunn og en i Borre. Du har Vipps som betalingsmåte også, men ingen tilbyr det for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Er dessverre ingen her i området som kan møte meg å få kontanter for BTC.. Er noen timer med kjøring for å komme til nærmeste by hvor jeg kan gjøre det..