Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3064
Halla! Jeg fikk to slike - http://bildr.no/view/1303309 av en kompis i stad. Han mente at disse var helt rå når det kom til selvforsvar, han mente at hvis du sprayet dette inn i en bil så måtte alle ut av bilen på under 3 min, jeg syntes at det hørtes litt rart ut, men jeg takket ja. Så det jeg lurer på er om noen av dere på FF har vært borti en slik som på bildet, eller kanskje har enn? Hvor bra er den, og litt info om ``Sprayen`` hadde vært fint.
Verilon og jeg testet denne sprayen på oss selv for noen år siden.
Jeg må si at det var temmelig smertefullt, men ikke like ille som peppersprayen politiet bruker.
er ikke cs gass hakket bøsere en pepperspray a?
Meg bekjent kommer ordentlig cs gass i tablett form som brenner, få.tak i en sånn og forsøk den:-) og om du har planer om å bruke sprayen du har fått får du bære real nok til å prøve den på.deg selv:-P
Har blitt gassa av cs gass før, riktignok av tablett(7-8) form.. Trodde jeg skulle dø, hvis den boksen har samme virkning så kan du forbedre deg på tette luftveier og usannsynlig mye rennende veske ut av tryne :P men er helt ufarlig, ettersom parr minutter vil du mest sannsynlig besvime og da vil kroppen puste helt normalt igjen siden cs gass er psykisk. Noen er faktisk "immune"
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Tja, man kan jo alltids google det eller søke på Wikipedia som normale folk ville ha gjort.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Tja, man kan jo alltids google det eller søke på Wikipedia som normale folk ville ha gjort.
Vis hele sitatet...
Man er vel ikke unormal om man lurer på om andre freaks har erfaring med det vel?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av petter999 Vis innlegg
Har blitt gassa av cs gass før, riktignok av tablett(7-8) form.. Trodde jeg skulle dø, hvis den boksen har samme virkning så kan du forbedre deg på tette luftveier og usannsynlig mye rennende veske ut av tryne :P men er helt ufarlig, ettersom parr minutter vil du mest sannsynlig besvime og da vil kroppen puste helt normalt igjen siden cs gass er psykisk. Noen er faktisk "immune"
Vis hele sitatet...
Det siste du sa der har faktisk jeg også hørt. En bekjent av meg måtte sitte i et rom med CS gass med mange andre for at han skulle få lov å bruke det. Alle andre var ute på et par sekunder, men han klarte seg fint i flere minutter før han gikk ut derfra.

Vet ikke om det bare var tull fra han, men når du sier at noen kan være immune så høres det jo ut som at det kan være noe i det han sa.
Husk på at det er ulovlig som faen å ha en slik spray da. Har selv blitt sprayet med liknende spray, og det tømte et helt lokale på svært kort tid.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det siste du sa der har faktisk jeg også hørt. En bekjent av meg måtte sitte i et rom med CS gass med mange andre for at han skulle få lov å bruke det. Alle andre var ute på et par sekunder, men han klarte seg fint i flere minutter før han gikk ut derfra.

Vet ikke om det bare var tull fra han, men når du sier at noen kan være immune så høres det jo ut som at det kan være noe i det han sa.
Vis hele sitatet...
Stemmer at en liten andel av befolkningen er immune mot CS-gass ja.
CS-gass(7-8 tabletter) er ikke så veldig ille. Det varierer selvsagt veldig mye fra person til person, men de fleste i troppen min hadde ingen problemer med 8 tabletter. Noen få måtte nesten kaste opp og syns det var helt forferdelig...
Dette er sterke saker!. Jeg sprayet (bitte litt) på fingeren min, så dro jeg ``væsken`` på pannen, Åjåj!, det var en intens smerte! Jeg måtte hoppe rett i dusjen, holde øynene igjen skrubbe som fa''n. Det er ingen tvil at man kan forsvare seg med dette. litt merkelig at det er noen som er immune. Er det noen som veit hvorfor folk kan være immun? Takker alle Freaks for svar jeg har fått hittil. Dette var min første tråd i (Undergrunn) ble godt mottatt
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av ha12d Vis innlegg
Man er vel ikke unormal om man lurer på om andre freaks har erfaring med det vel?
Vis hele sitatet...
Nei, men slik jeg først forsto trådtittelen spør den om CS-gass er tåregass eller pepperspray (noe man lett kan finne ut av på andre måter enn å spørre på et forum), men når jeg leser det igjen ser jeg virkelig ingen sammenheng mellom trådtittelen og førsteposten...
Sitat av ha12d Vis innlegg
Man er vel ikke unormal om man lurer på om andre freaks har erfaring med det vel?
Vis hele sitatet...
Inngår ikke unormal i beskrivelsen av en freak?