Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2757
Hei!. Har endelig fått tak i litt oxycontin, to 20mg rosa. Problemet er at jeg tok subutex til mornings, jeg tok rundt 0.9. spørsmålet mitt er hvor lenge syntes dere jeg burde vente før jeg inntar oxycontinen?. Takker for alle svar
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Du bør vente minst 20 timer etter siste inntak.

Sitat av Felleskatalogen
Halveringstid: 2-5 timer.
Vis hele sitatet...
Sitat av Felleskatalogen
Utskillelse: Terminal elimineringsfase på 20-25 timer
Vis hele sitatet...
Sist endret av Mexxy; 31. juli 2012 kl. 16:37.
Var ikke svaret jeg håpet på. Takk Muradi
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Var ikke svaret jeg håpet på. Takk Muradi
Vis hele sitatet...
Tenkte meg nok det.
Men det er vel bedre å vente litt, så får du mye bedre effekt av oxycontinen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva mener du med rundt 0.9. ? kl.0900 imorres eller tok du 0,9mg subutex? Hvor mye subutex du tar avgjør hvor lenge du må vente,men hvorfor kjøper du ikke heroin heller siden du har sånn sug etter rus? Subutex er beregnet på folk som prøver å få tilbake livet sitt igjen etter å ha vært døden nær,ikke meninga at man skal gå rundt å ta subutex og så etterpå gå å vente til stadighet på at virkninga skal forsvinne fordi man har andre opiater som man vil ruse seg på,hvorfor tar du subutex idet hele tatt? Det er ikke en medisin man skal leke seg med,det skaper alvorlig avhengighet etter ca.1/2års bruk og er vanskeligere å slutte med enn heroin eller oxycontin,dolcontin,petidin,kodein

om du mener at du har tatt 0.9mg subutex så lurer jeg på hvordan du vet mengden så exsakt..? Og hva venter du isåfall på..? dersom du tar så lite subutex som under 1mg så vet jeg ikke om du tåler 40mg oxycontin,begge typer narkotika du nevner er for narkotikabrukere eller folk med sterke smerter,narkoman er du ikke iallefall og ikke blir du det heller ,og det er jo kjempebra for deg
Sitat av Baltasar Vis innlegg
men hvorfor kjøper du ikke heroin heller siden du har sånn sug etter rus? Subutex er beregnet på folk som prøver å få tilbake livet sitt igjen etter å ha vært døden nær,ikke meninga at man skal gå rundt å ta subutex og så etterpå gå å vente til stadighet på at virkninga skal forsvinne fordi man har andre opiater som man vil ruse seg på,hvorfor tar du subutex idet hele tatt? Det er ikke en medisin man skal leke seg med,det skaper alvorlig avhengighet etter ca.1/2års bruk og er vanskeligere å slutte med enn heroin eller oxycontin,dolcontin,petidin,kodein

om du mener at du har tatt 0.9mg subutex så lurer jeg på hvordan du vet mengden så exsakt..? Og hva venter du isåfall på..? dersom du tar så lite subutex som under 1mg så vet jeg ikke om du tåler 40mg oxycontin,begge typer narkotika du nevner er for narkotikabrukere eller folk med sterke smerter,narkoman er du ikke iallefall og ikke blir du det heller ,og det er jo kjempebra for deg
Vis hele sitatet...
Litt feil skrevet av meg, jeg mente selvfølgelig 9mg. Hvorfor jeg driver å setter 0.9 eller 0.2 er et spørsmål i seg selv får bare beklage det. Du lurer på hvorfor jeg ikke bare kjøper minus istedenfor?, jo grunnen er at jeg faktisk er på vei inn i lar. Derfor gjør jeg alt for å holde meg unna heroin. Jeg har en rekke møter med lar ``Leger``i nærmeste fremtid. Urin prøver og den slags ``ting`` har jeg begynt med også. Så det er nok ikke så lenge til jeg blir medisinert. oxycontin,dolcontin,kodein/morfin er noe jeg ikke helt har klar å riste av meg helt enda, men det kommer nok.