Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2563
God kveld, freaks!

Sitter nå her og har inntatt 7x 25 mg Sobril(Oxazepam) og kjenner ingen merkbar effekt. Jeg inntok dem for ca 30 minutter siden.

Har i tidligere tråder også nevt at jeg ikke har fått noen merkbar effekt av flunipam(Flunitrazepam), ei heller med alkohol.

Jeg vet også at dere ikke er helsepersonell, men jeg lurer på hva grunnen til at jeg ikke merker noe av disse benzo'ene er? Har knasket litt før, men jeg tror ikke det skal ha noe av betydning.

-tavlekritt
Første gang jeg tok Valium fikk jeg en helvetes effekt, mistet alt av logiske sanser som stopper meg fra å utrykke mine følelser til folk...
Tok igjen nu en stund tilbake Stesolid å fikk ikke sånn effekt, kjente bare at min panikk forsvant (noia, angst ditt og datt)
Tar ellers ikke piller, sjelden gang i skuddåret jeg tar benzo, så kanskje det har noe i sammehenget med TS sin forklaring?
tja , hva skal man si, kanskje du er rolig av deg av natur? men 7x25 eller mer vil nok i det minste gi utslag i begrenset hukomelse.

Jeg lider litt av det samme når det gjelder mdma, der alle snakker om den fantastiske lykkefølelsen de får
jeg må desværre bare trekke på skuldrene å si at jeg ikke merker et snev av "gladfølelse" verken av det eller knips, å det er ikke det at jeg har fått dårlig mdma eller knips, har testet flere ganger, å dette har vært stæsj andre4 har rost opp i skyene

Men kan desverre ikke gi deg noe fullgodt svar annet en at noe funker bedre på noen en andre. men at benzo vil gi deg en eller annen form for effekt bafre inntaket er "romslig" nok er det neppe noen tvil om.
om det er en rus som faller i smak er en annen sak
Nå kan jeg svært lite om piller, men skal ut og fly om ikke så alt for lenge, og har supersinnsykt noia for og fly, er sobril noe som kan redde turen?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Første gang jeg tok Valium fikk jeg en helvetes effekt, mistet alt av logiske sanser som stopper meg fra å utrykke mine følelser til folk...
Tok igjen nu en stund tilbake Stesolid å fikk ikke sånn effekt, kjente bare at min panikk forsvant (noia, angst ditt og datt)
Tar ellers ikke piller, sjelden gang i skuddåret jeg tar benzo, så kanskje det har noe i sammehenget med TS sin forklaring?
Vis hele sitatet...
hehe , husker at jeg fikk en vanvittig effekt de første gangene jeg prøvde valium. fikk lim på fingrene å ble nærmest "usynlig" ingen fare for å bli tatt tanken streifet meg vel overhodet ikke. hvilepuls uansett hva som skjedde rundt meg. akkja det var morro den gangen de hadde sånn effekt

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Nå kan jeg svært lite om piller, men skal ut og fly om ikke så alt for lenge, og har supersinnsykt noia for og fly, er sobril noe som kan redde turen?
Vis hele sitatet...
sobril er det "dårligste" b-preparatet å det som legen først tilbyr deg hvis du klager over angst for noe. men for å svare på spm ditt. Ja for all del har du flyskrekk vil sobril gjøre turen din betraktlig lettere
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Nå kan jeg svært lite om piller, men skal ut og fly om ikke så alt for lenge, og har supersinnsykt noia for og fly, er sobril noe som kan redde turen?
Vis hele sitatet...
Jeg sporte legen, han sa og få utskrevet sobril eller valium for min del er ingen problem (kaster opp dager før flyturen) men har ikke tatt fly på flere år nu, bare kjørt bil i dager istedenfor
Du får nok utskrevet sobril eller valium.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
hehe , husker at jeg fikk en vanvittig effekt de første gangene jeg prøvde valium. fikk lim på fingrene å ble nærmest "usynlig" ingen fare for å bli tatt tanken streifet meg vel overhodet ikke. hvilepuls uansett hva som skjedde rundt meg. akkja det var morro den gangen de hadde sånn effekt



sobril er det "dårligste" b-preparatet å det som legen først tilbyr deg hvis du klager over angst for noe. men for å svare på spm ditt. Ja for all del har du flyskrekk vil sobril gjøre turen din betraktlig lettere
Vis hele sitatet...
B-preparatet?. Har du alternativer i tankene som du personelig kunne anbefalt? Vil tro jeg har tilgang til det meste bare jeg spør litt rundt..
Haha, vent i 30-40 minutter til du
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
B-preparatet?. Har du alternativer i tankene som du personelig kunne anbefalt? Vil tro jeg har tilgang til det meste bare jeg spør litt rundt..
Vis hele sitatet...
har du tilgang til det meste så fille jeg personlig foretrukket 3-4 flunisser
God morgen!

Har ingen humkommelsetap whatsoever. Sov bare sjukt lenge om det er noe av betydning Takk for svar!

Og ja, tror sobril vil hjelpe på flyangsten

-tavlekritt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sobriler er jo bare for småjenter

[quote=Baltasar;2680467]Sobriler er de svakeste benzoene som er

2mg Xanor og 1mg Flunipam(desverre utgått) er klart de kuleste,men desverre må vi som likte Flunipam nå slite me de heslige grønne hypperan,grønn på tunga ,grønn i hele kjæften,eller enda værre..,motbydelig blågrønn løsning som byr meg imot å ta intravenøst