Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1795
Hei folkens, jeg har brukt 2.5mg mogadon på kveldstid i ca et halvt år nå, og startet nylig en nedtrappingsplan, for to uker siden tok jeg 2.5mg mogadon + 1mg vival per kveld i en uke, så 3mg vival per dag, frem til i går.

Noen som har peiling på hvor lenge langtids moderat bruk av benzo er mulig å påvise i urinen? (Jeg finner mye poster på nett, men ikke om langtids bruk til søvn, finner stort sett poster om hvor fort det forsvinner etter tungt bruk, eller en tyngre rusepisode)

Jeg skal inn i ettervern, og i forbindelse med en missforståelse, ja eller rett og slett glemsomhet, står jeg nå i en liten knipe. Skolestart om 2 uker, og jeg har ikke et fast sted å bo før urinen er klar.
Hei

Eksakt hvor lang tid er vanskelig å si, men du må regne med noen måneder
Uten at jeg er noe lege så vil jeg anslå ca 10-14 dager etter egen erfaring. Er det forresten SRS du skal på?
▼ ... over en uke senere ... ▼
For å si det sånn så er ikke ett halvt år så lang tid og 2,5mg mogadon pr.dag er langt mindre enn moderat,det dær sku du klare fint uten å bruke så mye tid og tanker på den nedtrappinga