Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2424
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei og hå.

Jeg går på sobril for tiden, 30mg to ganger dagen. Vil det være uheldig å ta seg en øl eller to ikveld? Har to 0.33l pokal tilgjengelig. Skal jeg ta 1? Eller begge? Ingen..? Er egentlig bare redd for blackout og det er 16. mai idag.
Tror det skal gå helt greit. Er jo ikke så store mengder det er snakk om her.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxazepam

Sobril er såvidt jeg kan se benzodiazepin, og det bør du være svært forsiktig med å blande med alkohol. Dette basert på egne opplevelser. Det påvirker sentralnervesystemet, noe også alkohol gjør. Så her kan man få en veldig uheldig synergisk effekt.

Angående doseringer skal jeg ikke si noe på
Sist endret av agarath; 16. mai 2011 kl. 19:43.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Er vel kanskje best at jeg drikker den ene ølen før jeg går ut?
Hvis jeg hadde vært deg og ville tenkt på sikkerhet, ville jeg absolutt følt at det var riktig å gjøre. Kan godt være at jeg overdramatiserer, men jeg var uheldig nok til å hive i meg xanor da jeg kom hjem fra byen en gang. Da forsvant det to dager fra livet mitt, hvor den ene dagen jeg hadde vært på jobb. Jeg husker ingen ting av det

Da hadde jeg riktignok opparbeidet meg en rimelig høy promille, og du får nok neppe samme effekten med et par pils. Det jeg dog tenker litt mer på er hvordan det er når man først har tatt en og to pils. Jeg klarer i alle fall ikke stoppe, og tror jeg hadde holdt meg unna.
Sist endret av agarath; 16. mai 2011 kl. 19:51.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Når jeg tenker over det, så tok jeg faktisk 50mg sobril dagen derpå for noen uker siden. Var ganske sikker at jeg hadde promille, siden klokken bare var 7-8 om morgenen. Ble bare veldig stein, men så røykte jeg litt også da.
Om du har gått på sobril 30 mg daglig i over en uke nå så tror jeg du kan fint ta deg noen pils. Om du ikke blir fjern av sobrilen
Det går helt fint ann og ta seg noen øl,sobril er jo ganske svakt.
Bivirkninger: du sovner
Virker som om du er utrolig gira på pils idag, så da foreslår jeg at du starter med en HALV pils, ser ann formen! Så kan du dytte innpå etterhvert som kvelden går.. Vi har iaff advart deg om hvordan formen din KAN bli
Jeg ble HELT slått ut av et par flasker vin å 20mg sobril. Jeg hadde da ingen toleranse, noe du nok sikkert har etter en uke med bruk. Bare ikke gjør samme feilen som jeg gjorde. Jeg undervurderte effekten og drakk for fort, og vips var det for sent..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Gikk helt greit. Merket ikke noe utenom det vanlige, bortsett fra at jeg ble litt trøtt. Drakk først 1 øl med 2x15mg. Senere på kvelden gjorde jeg det samme. Ble bare litt trøtt og gikk hjem. Kan hende at jeg vare var heldig, så jeg anbefaler ingen å gjøre det samme. Så idag fryder jeg meg over at alle fyllesyk og at det regner på "den store dagen"