Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 10164
/hack rulleblad remuser
/hack kontantkort refill monitas 500 -> tlfnr

Im leet..

Selfølgelig er det bare tull det han sier med rullebladet. IT folka har såpass peiling at slikt ikke kan exploites fra utsiden, og kontantkort kan uten problem fylles på via banken eller nettsidene til operatøren, og hvis han har et stjålet visakort i tillegg er det vertfall ikke stress(helt til kompisen din blir tatt for bruk av stjålet visa som han aldri har sett engang)
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jeg har et fantastisk forslag.

Få Victor til å prate med Svindleren og få han til å komme her på forumet og gi oss litt jucy details om hva han driver med.

Ellers så tror jeg ikke på noe før det motsatte er bevist.
Kan man i teorien ikke bare få tak i en mobil (kjøpe sim-kort) registere det til falskt navn (hvis nødvendig) deretter gå på netcom å fylle opp med Visa-kortet (som er "ditt") deretter bruke saldoen på mobilen til å benytte seg av tjenester?
Haha, jeg ler. For en verdiløs og tåpelig post.
Eneste som virker sant er at kompisen din heter Victor.

Men som de ble sagt, sjekk opp nummeret hans på gulesider.no - Finn ut hvor han bor, og hvor gammel han er.
Alt er bullshit2k
Det med bestilling av varer har blirr gjort på grunnlag av stjelt bankortinformasjon ja =) Så det kan godt hende det er tilfellet med kontantkortet også..
Victor har spurt meg flere ganger om jeg vil ha en 42" TV til halv pris eller mye annet teknisk utstyr, som han kan fikse gjennom kompisen sin. Den såkalte "hackeren"
Jeg har veldig lyst til å slå til, mest for å se om det virkelig er sant. Desverre sier ikke lommeboka det samme

Sitat av Mcmak
Haha, jeg ler. For en verdiløs og tåpelig post.
Eneste som virker sant er at kompisen din heter Victor.

Men som de ble sagt, sjekk opp nummeret hans på gulesider.no - Finn ut hvor han bor, og hvor gammel han er.
Vis hele sitatet...
Sjekka, men han var ikke å finne noe sted.. han tok btw ikke telefonen først når Victor ringte til han fra min telefon, måtte sende melding til han fra Victor sin telefon om at det var Victor som var bak mitt nummer.
Mistenksomt..
Sist endret av MusabaN1; 5. juni 2008 kl. 23:24.
Syntes folk skal slutte å kommentere uten å ha peiling. Norge virker som ett land uten store problemer med svindel og slikt, men bak fasaden skjuler det seg en del rusk. Det finnes folk med kontakter i alle slags ledd. Disse personene overfører bl.a telefonregninger og strømregninger over på andre personer, de har falske førerkort og kredittkort Uten at dette blir lagt merke til. For 200 000,- tror jeg jaggu det skal gå ann å få slettet en del sensitive personopplysninger som nettopp rullebladet. Dette gjøres ikke direkte fra en pc av en hacker. Det handler bare om å ha kontakt med riktige folk (Utro tjenere)

Det er nok kun kjærlighet som ikke kan kjøpes for penger. Selv i Norge!
La oss si at jeg gir han 200.000 kroner for å fjerne rullebladet mitt, hvordan kan jeg skjekke om det virkelig er fjernet? Om politiet skjekker det for meg, så blir jeg/han busta. Tviler på at normale, oppegående personer vil betale 200.000 for en tjeneste de aldri vil kunne se blitt fjernet.

Bullshit
ok la oss nå legge dette dødt en gang for alle.

Når man har blitt dømt for noe så er det ikke sånt at det ligger gjemt på en plass. De må sikre mot brann osv. Så det lagres nok på flere plasser. Og det er urealistisk og tro at man klarer og skaffe tilgang til alle disse. Du måtte iallefall hatt veldig mange utro tjenere.

Det lagres på et lokalt politikontor, kansje på mange politikontor. Og itilleg på en sentral database.

Tenk på dette, om du søker jobb i barnehage for eksempel, kan de be om og få se kopi av vandelsattest. Så potensielt kan denne informasjonen ligge overalt.

Itilleg vil det jo være MASSE spor etter rettsaker, vitner i rettsaken, selve dommeren, advokatene osv. Skal man drepe disse eller? Eller skal man bestikke alle sammen? dette begynner og høres ganske mye dyrere ut en 200.000.

Og itilleg om dette er det ikke sånn at der dette lagres er en plass man uten videre går å henter noe. Enten det er elektronisk eller ikke. Vil tro man må registrere at man har hentet infoen på et tidspunkt.

Og hvis noen har gjort noe så alvorligt at det er verdt 200.000 ligger det nok informasjon om soning på flere plasser også.

Og selv om det var mange utro tjenere rundt om i det ganskke land, vil det også være noen som takker nei. Så isåtilfelle vil dette være noe de vet om, og har rutiner på for og forhindre.

Og som sagt, hvordan kan noen sjekke om infoen er borte?
Sitat av Joey
Jeg har et fantastisk forslag.

Få Victor til å prate med Svindleren og få han til å komme her på forumet og gi oss litt jucy details om hva han driver med.

Ellers så tror jeg ikke på noe før det motsatte er bevist.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg, men det er egentlig et fantastisk dårlig forslag. Om en slik svindler skulle eksistere, tror du ikke han ville ha driti 100-0 i om du/dere/vi tror på ham eller ikke?
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av Realist1
Jeg er helt enig med deg, men det er egentlig et fantastisk dårlig forslag. Om en slik svindler skulle eksistere, tror du ikke han ville ha driti 100-0 i om du/dere/vi tror på ham eller ikke?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg kunnet å slette rullebladet til mannen i gata med mine skilzz, så ville jeg ha skrytet av det.

Noen må jo komme med dårlige forslag i denne tråden også. Men siden det er heller labert med gode forslag, så er jo ikke mitt så ille.

Tjom tjom
En som er så smart at han kan slette rulleblad bør i det minste være smart nok til å IKKE skryte av det...
slett denner porst
Sist endret av Aryer; 6. juni 2008 kl. 00:52.
^Voksent...


"Hevder til posten din på nff"
okey.....

Det virker som om noen på nff har hatt det gøy, regner med at du ikke har brukt det ekte navnet til kompisen.
Hvis dette var virkelig har "svindleren" nå lagt noem ganske fine elektroniske spor

Og om han er så stor som påstått her ville nok politiet satt inn ganske mye ressusjer for og ta ham.

Og alle vet snuten er på Nff
Noen som har prøvd å kjøpe noe?
Må bare finne en nettbutikk uten 'Verfied by VISA' på. Ellers er disse opplysningene lite verdt!

Men det frister! Noen som sa PayPal? eGold?
Sist endret av ZyPreXa; 6. juni 2008 kl. 19:31.
Her bør admins vurdere og fjerne tråden, eller sensurere enda mer ettersom forumet er med på å spre stjålne kredittkort info..
Sist endret av pr0tec; 6. juni 2008 kl. 23:47.
Vil anta noen kødder med deg, "koblet" han seg inn ?
Sitat av FyFaen
Vil anta noen kødder med deg, "koblet" han seg inn ?
Vis hele sitatet...
Merket aldri at noen "koblet seg inn" nei :P

Sitat av pr0tec
Her bør admins vurdere og fjerne tråden, eller sensurere enda mer ettersom forumet er med på å spre stjålne kredittkort info..
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke så langt, men kan ikke editere innlegget lenger for å sensurere kortnummerne..
Det første ting jeg vet er at han ikke kan fake IP, hvis ikke han kommer inn (hacker seg inn) på en PC i nettverket ditt, eller på en eller annen form får tilgang til din internettlinje (WiFi f. eks).

Det andre ting er at han ikke kan finne IPen din gjennom MSN fordi all informasjon mellom deg og han går gjennom MSN sine servere. Det betyr at når du chatter med han, kobler du deg ikke direkte til han, men gjennom en på en måte "proxy" til han.
Sitat av baosen
Det første ting jeg vet er at han ikke kan fake IP, hvis ikke han kommer inn (hacker seg inn) på en PC i nettverket ditt, eller på en eller annen form får tilgang til din internettlinje (WiFi f. eks).

Det andre ting er at han ikke kan finne IPen din gjennom MSN fordi all informasjon mellom deg og han går gjennom MSN sine servere. Det betyr at når du chatter med han, kobler du deg ikke direkte til han, men gjennom en på en måte "proxy" til han.
Vis hele sitatet...
Kan være han prøvde å få IP ved hjelp av å sende "f.txt" eller hva det nå var han sendte, også netstat.
Sitat av MusabaN1
Den lange loggen
Vis hele sitatet...
Så han har mad skils også kan han ikke skrive settninger med stor forbokstav?
Det gjør selv jeg, og jeg kunne ikke hacka noe som helst på tusen år!
Han har hvertfall ikke gjort det spesielt godt i norsk på barneskolen. (uavhengig om det er den orginale wanabe super hackeren eller noen som spiller deg et puss)
Sitat av baosen
Det første ting jeg vet er at han ikke kan fake IP, hvis ikke han kommer inn (hacker seg inn) på en PC i nettverket ditt, eller på en eller annen form får tilgang til din internettlinje (WiFi f. eks).

Det andre ting er at han ikke kan finne IPen din gjennom MSN fordi all informasjon mellom deg og han går gjennom MSN sine servere. Det betyr at når du chatter med han, kobler du deg ikke direkte til han, men gjennom en på en måte "proxy" til han.
Vis hele sitatet...


Det er ikke noe problem å finne en ip over msn hvis en fil blir sendt.

Jeg tror nok ikke at dette er den virkelige "superhackeren" heller, for det virker her for meg som om han prøver å sende en simpel trojan.
Sitat av 3xt4cy
Det er ikke noe problem å finne en ip over msn hvis en fil blir sendt.

Jeg tror nok ikke at dette er den virkelige "superhackeren" heller, for det virker her for meg som om han prøver å sende en simpel trojan.
Vis hele sitatet...
Neida han bare prøvde å sende en fil for å få tak i ipen, med et program som netlimiter f.eks.
Slette rulleblad er umulig, da det ved registrering av avtrykk og bildetagning blir tatt tre eksemplar, manuelt sendt til Oslo, trøndelag og hordaland politidistrikt. Mulig det går å hacke databasen deres, men tror nok dette vil oppdages. De er ganske påpasselig med denne ( har en slektning som jobbet i politiets dataregister, han sa at det er bare en vanlig db, men med noe streng sikkerhet ja .)

Deretter må man altså reise tre steder i norge og knekke seg inn i arkivet og stjele tilbake fingeravtrykkort o.l. upraktisk er vel et mildt ord. Visa kan "alle" få tak i og misbruke.

Betviler historien jeg og, men litt ot : En person kan være sykt teknisk dyktig, sjøl om vedkommende skriver langt fra perfekt. Det er eksempler på det her inne og vil også bare nevne at jeg kjenner en godt voksen mann med ekstrem dysleksi som allikevel har levd av å bygge tunere (før kortenes tid) samt at han kan demontere feks en r sykkelmotor i 4312 deler for å sette den sammen igjen og bruke den etterpå.
Man kan da være dyktig på mange felt uten å skrive som en forfatter.
Sitat av pidget
Slette rulleblad er umulig, da det ved registrering av avtrykk og bildetagning blir tatt tre eksemplar, manuelt sendt til Oslo, trøndelag og hordaland politidistrikt. Mulig det går å hacke databasen deres, men tror nok dette vil oppdages. De er ganske påpasselig med denne ( har en slektning som jobbet i politiets dataregister, han sa at det er bare en vanlig db, men med noe streng sikkerhet ja .)

Deretter må man altså reise tre steder i norge og knekke seg inn i arkivet og stjele tilbake fingeravtrykkort o.l. upraktisk er vel et mildt ord. Visa kan "alle" få tak i og misbruke.

Betviler historien jeg og, men litt ot : En person kan være sykt teknisk dyktig, sjøl om vedkommende skriver langt fra perfekt. Det er eksempler på det her inne og vil også bare nevne at jeg kjenner en godt voksen mann med ekstrem dysleksi som allikevel har levd av å bygge tunere (før kortenes tid) samt at han kan demontere feks en r sykkelmotor i 4312 deler for å sette den sammen igjen og bruke den etterpå.
Man kan da være dyktig på mange felt uten å skrive som en forfatter.
Vis hele sitatet...
Nå er det vel snakk om hacking av databasen deres. Dette blir ikke oppdaget før politiet skal sjekke profilen din. Det gjør de faktisk veldig ofte på vilkårlige personer i rutinekontroller e.l
(Ifølge Victor)

Riktig, skriveegenskaper har ingenting med hvor god han er å hacke..
Dessuten var da ikke skriveleifene så store, ofte man bommer på shift-knappen o.l
Sist endret av MusabaN1; 9. juni 2008 kl. 08:27.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av MusabaN1
Riktig, skriveegenskaper har ingenting med hvor god han er å hacke..
Dessuten var da ikke skriveleifene så store, ofte man bommer på shift-knappen o.l
Vis hele sitatet...
Mi erfaring er at dårlig språk er sikkert kjenneteikn på scriptkiddies. Kunnskapsrike personer har som regel eit rimelig godt og nyansert språk, og det er også rimeleg vanlig i ein del miljø å nytte nyansar av språket som ikkje er vanleg i daglegtalen...

Grunnen? Tipper det har litt med at en er delvis vandt med strikt syntax, og at ein leser undertoner og forskjellige meininger i daglegtalen, og er opptatt av å uttrykke seg minst mulig uklart.
Sitat av MusabaN1
Nå er det vel snakk om hacking av databasen deres. Dette blir ikke oppdaget før politiet skal sjekke profilen din. Det gjør de faktisk veldig ofte på vilkårlige personer i rutinekontroller e.l
(Ifølge Victor)
Vis hele sitatet...
Jeg betviler Victors kunnskaper om politiets nettverkssikkerhet.. De bruker nok endel programvare hverken victor eller jeg har mulighet å studere, og er mer opptatt av å holde info i db, enn å rydde den. Rett og slett fordi redselen for å miste data langt overgår plikt til å fase ut bla. utdaterte personopplysninger som igrunnen er verdiløs, og Skulle vært slettet etter reglement.
Kripos har feks ikke slettet noe siden 2001, Nff mods er flinkere der

Kilde
Sitat av MusabaN1
Du har nok undervurdert alt. Kompisen min ringte til han helt uforberedt og hver spurte om han kunne fylle på kortet hans (som han har gjort hver gang kompisen min er tom).
Etter ett minutt fikk han melding fra Netcom om at saldoen var fyllt opp.

Ifølge din teori, sier du at "hackeren" har kjøpt et kontantkort på 500kr hver gang han skulle fylle på kortet til kompisen min, fordi han skal imponere? Bullshit
Vis hele sitatet...
Om han er skikkelig svindler, så tror jeg nok at det er piece of cake for han å lure dere til å tro at han nettopp svindla telenor og skaffa dere 500kr på kortet.. Det kan være en syk tilfeldighet, men det er mer sannsynlig enn at han har gjort alle de tinga der.