Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1336
Vet ikke om det er helt riktig forum. Men men...

Noen som vet om hvordan man kan skaffe seg en billig iPhone eller evt. hvor man kan skaffe en?
Please, søk...

et tips; finn.no
Jeg ville ha venta hadde jeg vært deg. Vente med til i neste uke.
du kan kjøpe "iFone" fra www.dealextreme.com. Billig og ser bra ut, men hvordan spesifikasjonene er, vet jeg ikke.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12812
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11332
Sist endret av piuu; 8. juni 2008 kl. 15:14.
Sitat av Aslevik
Jeg ville ha venta hadde jeg vært deg. Vente med til i neste uke.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? den nye modellen skulle ikke komme før i vinter og vil være veldig mye dyrere i forhold til forbedringene.
Disse ryktene sier juli, men ingen vet. Alt er jo bare rykter. Får nok litt mer klarhet i dette i morgen en gang.
Hvorfor det? den nye modellen skulle ikke komme før i vinter og vil være veldig mye dyrere i forhold til forbedringene.
Vis hele sitatet...
Jeg er rimelig sikker på at ny verson blir lansert i morgen og at de blir tilgjengelige med en gang (ihvertfall i usa)

Men selvsagt, om du ikke kan vente eller trenger mobil asap så er jo fortsatt den orginale en jævelig kul telefon.
http://itavisen.no/sak/774315/Mandag..._det_l%C3%B8s/

jeg leste også at iphone skulle lanseres i Norge 9.juni :O
Er sugen på en billig kopi..

Hva er å anbefale da, har jo iFone, HiPhone, CiPhone og iOrgane..

Er sugen på HiPhone, iogmed at denne har fått skryt på itAvisen.no

Hva sier dere?
Jeg sier nå det at det å kjøpe en billig kopi blir som å velge mellom ei kjerring eller en puledokke...
Mah, dette er jo trossalt en telefon, de trenger jo egentlig ikkje vere så mye dårligere.
Her har du kanskje en kandidat?
Ja, tror jeg går for HiPhone..
Hvordan er betalinga på dealextreme?
Funker det med oppkrav?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av PolkagrisLaila
Ja, tror jeg går for HiPhone..
Hvordan er betalinga på dealextreme?
Funker det med oppkrav?
Vis hele sitatet...
Dealextreme bruker kredittkort via PayPal. Utmerket system som tar kort tid. det som også er gøy med dealextreme, er at du kun betaler det produktet koster. Frakt er gratis, og det er ingen ekstraavgifter. Det du bestiller kommer som regel i posten i løpet av halvannen uke. Du kan jo risikere at HiPhonen din går i tollen da. Da må du vente ei ekstra uke, og gå til tollkontoret og betale skatten for å få den utlevert.
Han forteller at han har lyst på iPhone ikke masse billige kopier, stick to the thread.
Du kan skaffe iPhone på feks eBay eller på Apple og andre utenlandske sider.
I morgen kl 18.00 norsk tid vil Steve Jobs ha en key note der han 99,9% sikkert kommer til å lansere en ny iPhone. Leveringstider og slikt blir sikkert lansert kort tid etter. Du er idiot hvis du ikke venter til da.