Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1577
Vet at det skal gå ann å lage seg en PayEx konto uten Visa e.l, men hvordan?
Har prøvd flere ganger, men har ikke fått til!

Og er det noen her som vet om pay per click sider som funker?
Slike hvor jeg får en bitteliten sum inn på PayEx-kontoen for vært klikk jeg får inn på en spesiell side..

Tenkte å spille litt nettpoker for realcash etterhvert som pengene "strømmer inn" gjennom ppc sidene:P
Nei, det funker ikke! Og om du får det til å funke, må du sannsynligvis bruke så store deler av livet ditt til musnavigering og klikking, at du skulle ønske du bare spurde faren din om det var muligheter å få lommepengene i form av VISA denne uken!
Hyys har rett: Det jeg gjorde var å gi min far 200 kr i bytte mot VISA kortet i 5 minutter
Men visst ikke finnes det alltid freerolls, fin måte og bynne med nettpoker.
www.freeroll.no
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
Da er jeg blitt lurt! Fæækk!
Freerolls er slike turnaments hvor jeg har mulighet for å vinne cash-price uten å ha lagt inn noe selv, eller?

Trenger ikke ikke visa med mindre jeg vil ha ut pengene, er det så?

Forresten så er det ikke PayEx jeg tenker på, men PayPal!! Litt trøtt på morgenen, så ble litt surr bare
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Man kan lage en PAypal-konto uten visa. Man kan ikke få den "bekreftet" men man kan sende penger til den via bankoverføring.
Må registrere VISA for å ta UT penger på poker klienter ja, men sannsynliheten for at du greier å bygge en roll stor nokk, som faktisk er verdt bryderiet med å få de ut?
Er du intrisert i poker anbefaler jeg deg og prøve PokerStars. En fin liten Nordic freeroll hver dag 21:10 prize Pool: 2500$


BTW: Du kan IKKE bruke paypal for og føre penger over til poker klienter, skal vistnokk være ulovlig(?).
Sist endret av Skaddfrontallap; 28. mai 2008 kl. 08:43.
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
PokerStars mer Prize Pool 2500$ ? Fordelt på HVOR mange?:P
Kan jeg samle penger opp i pokerklienten til jeg henter meg visa, og DA ta ut pengene?
2500 fordelt på 477 stk.

Ganske enkelt og komme til minst 477 der du får 2$ der etter gå inn på "Fixed Limit" bord og prøv deg. Min første bank roll bynte sånn.

Du kan samle så mange tusen du bare makter for så å ta de ut igjenn ja, men du må selvfølgeli ha VISA og være over 18år.
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
Okeei.. Har nå etter mye om og men fiksa meg en PayPal konto!

"Status: Unverified" var det som møtte meg når jeg logget inn, når jeg klikket meg inn på "Unverified" måtte jeg taste inn VISA, Mastercard e.l kort-type, full info osv, ettersom jeg ikke er over 18 og ikke eier noe av dette blir jo dette mission impossible!
Kan jeg enda bruke pay-per-click sider for å få litt valuta inn på kontoen uten VISA?
1: Les posten en gang til!

2: Nei! Man kan ikke betale med paypal på pokersiter!

3: For å verifisere pay-pal kontoen din, må du ha et VISA kort eller et annet kredittkort. Det er ikke dermed sagt at du må overføre noe. Det er bare en verifisering! Men det er kanskje unødvendig (les punkt 2)

4: Er det ikke mye enklere å bare spørre far eller mor om å få en 50-lapp eller en hundrings på VISA'en dems? Om du ikke vil si det er til poker, si det er til noe annet du vil kjøpe deg og trenger, så satser du på at dem glemmer det hele! Om du har et basic tillitsforhold til foreldrene dine burde du utnytte det
Sist endret av hyys; 31. mai 2008 kl. 11:37.