Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2115
Heisann, jeg og Ulldott har snakket litt om at det kunne vært på tide med ett østfoldtreff, det virker som om gutta i fra Bergen har kosa seg med treff, så hvorfor skal ikke vi fra riktig side av landet ha ett treff og?

Sted og dato er ikke skrevet i sten, da jeg heller vil sjekke hvordan interessen for ett treff er først.
Jeg er ihvertfall for meg at det blir ett sted midt på sommern, og helst i Fredrikstad eller Sarpsborg, da jeg vil tro at dette er de stedene som egner seg pest.
Brygga med pizza og øl på pizzani er jo en idè.

Så om det er noen som vil være med er det bare å rope ut.
Hvorfor egner det seg pest?
Mer sentralt i Oslo eller Kristiansand, tror det kan bli bedre oppmøte der evt.
o shit waddup
Sitat av piuu
Hvorfor egner det seg pest?
Mer sentralt i Oslo eller Kristiansand, tror det kan bli bedre oppmøte der evt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om et oslo eller kristiansand-treff, men et østfoldtreff. Derfor skal det holdes i østfold. Logisk eh? Jeg stemmer i for en pils eller tre på pizzanini selv.
Sist endret av ulldott; 12. juni 2008 kl. 23:08.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Østfold ass. Får nå se om det det passær sæ sånn. Skal øve på dialekta i tilfelle.
Problemet med østfoldtreff er at det mest sannsynelig hadde vært meg, brenden og ulldot som hadde møtt opp
Er vel ikke så alt for mange fra østfold her etter hva jeg har fått med meg, men jeg kan jo ta skammelig feil!

Edit: Jeg kan ikke de nærmeste 2 ukene, ferie i bulgaria.
Sist endret av RayMonk; 12. juni 2008 kl. 23:34.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Raymond
Er vel ikke så alt for mange fra østfold her etter hva jeg har fått med meg, men jeg kan jo ta skammelig feil!
Vis hele sitatet...
Det er nok noen i skapet. Du/din navnebror har gjort det temmelig flaut å være fra fylket Dessuten, folk flytter som regel til mer siviliserte strøk ved fylte atten, men en del er vel hjemme i ferien.
Jeg er fra Østfold.
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Mer siviliserte strøk? Jeg tør nå å påsto at både Fredrikstad og Sarpsborg er ganske siviliserte strøk. Fredrikstad er nå norges sjette største by eller noe i den duren.

Jeg er forsovit også klar for ett oslotreff, men problemet er da å komme seg hjem, så derfor ville jeg prøve på ett østfoldtreff. Jeg vet av erfaring at det er utrolig koselig på brygga i Fredrikstad.
Og blir det ikke noe av så ender det med brygge, øl og analsex på Ulldott og meg, selvom vi gjerne skulle delt disse godene med flere.
Sitat av fabianca
Det er nok noen i skapet. Du/din navnebror har gjort det temmelig flaut å være fra fylket Dessuten, folk flytter som regel til mer siviliserte strøk ved fylte atten, men en del er vel hjemme i ferien.
Vis hele sitatet...
Hallo, østfold er ikke ei lita øy, eller ei bygd som folk flytter fra når de er 18 år da, lær deg litt geografi.
Fredrikstad har per 2008 71976 innbyggere og ligger på 7. plass over norges største byer.
(ref. wikipedia)

Til min navnebror så skal jeg være enig i at det er litt flaut, dårligere komiker skal man lete lenge etter, riktignok slått av Oluf som muligens er den jæveligste komikern i norge.
http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1118429734.52098.jpg
*spy...
Sist endret av RayMonk; 13. juni 2008 kl. 12:58.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Raymond
Hallo, østfold er ikke ei lita øy, eller ei bygd som folk flytter fra når de er 18 år da, lær deg litt geografi.
Vis hele sitatet...
Hurr, jeg er da fra Østfold selv, og har frekventert Fredrikstad mye på mine litt yngre dager.
jeg Bor ved østfoldgrensa, nærmere sagt Ytre enebakk (ikke sivilisert!), men har hytte på kråkerøy, så om det blir Treff, legg det tel en helg jeg er nedover da så slenger jeg meg med!^^
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Interessen er noe laber, men vi får se hvordan det går utover sommern.