Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3250
Hei, jeg og noen kompisser ble tatt med litt forskjellig som Knaster Hemp, Wild Dagga og Damiana. Faren min fant ut om dette etter at vi hadde kastet det. Så han ville vite hva stoffet som vi røykte var kalt.

Det jeg ser etter er en urte som ikke gir noen high og er veldig trygg med ingen bivirkninger. Noen som vet om en lignende urte?
Khat?
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Du kan vel alltids si at dere brukte en blanding av disse urtene og vannpipetobakk og røkte i vannpipe? Da går jeg ut ifra at han ikke fersket deg med jonasen i hånda.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av TobNor Vis innlegg
Khat?
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Quote: Khatbladene inneholder amfetaminliknende stoffer. De er klassifisert som et forbudt narkotisk stoff i Norge.
Salvia Divinorum, gir skikkelig high, men er ikke dokumentert noen alvorlige bivirkninger enda så vidt jeg vet, ikke at det er forsket mye på det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hvorfor ikke bare si at dere røykte wild dagga?
Jeg har ingen personlig erfaring med det men av de rapportene jeg har lest og de jeg har snakket med som har prøvd det så er det ikke akkurat noe med kraftige effekter.
På wikipedia omtales rekreasjonell bruk som "The dried leaves and flowers have a mild calming effect when smoked."

Jeg ser virkelig ikke poenget i å lyve her.
DubC's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvorfor ikke bare si at dere røykte wild dagga?
Jeg har ingen personlig erfaring med det men av de rapportene jeg har lest og de jeg har snakket med som har prøvd det så er det ikke akkurat noe med kraftige effekter.
På wikipedia omtales rekreasjonell bruk som "The dried leaves and flowers have a mild calming effect when smoked."

Jeg ser virkelig ikke poenget i å lyve her.
Vis hele sitatet...
Det står også "An animal study in rats indicated that in high doses, lion's tail has significant toxicological adverse effects on organs, red blood cells, white blood cells and other important bodily functions."
Sitat av TobNor Vis innlegg
Khat?
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Stemmer for Khat, har selv vert i Afrika og spist menger Khat og den eneste bivirkningen er at det blir helt 100% umulig å sove.

Skal sies at jeg ikke hadde et langvarig forbruk

Det er akkurat som å drikke kaffe, skjønner ikke hvorfor det er ulovlig i Norge

"Leonotis leonurus (Wild Dagga/Lions Tail) has long been used in African traditional medicine for fevers" Si du hadde feber, og at du er blitt veldig naturel... stoler ikke på kjemikalier osv... :')
Sist endret av Oransje; 12. november 2011 kl. 23:19.
Si at det var noe krydderopplegg dere fant hos en kompis, for å lure en venn til at det var weed, eller noe i den duren?
Si det som det er og ta det som en mann!
Dette er og lage problemer ut av ingenting,herregud,hva skal faren din gjøre viss du innrømmer og ha røykt wild dagga.Det er ikke heroin vi prater om akkurat.
Sitat av DubC Vis innlegg
Det står også "An animal study in rats indicated that in high doses, lion's tail has significant toxicological adverse effects on organs, red blood cells, white blood cells and other important bodily functions."
Vis hele sitatet...
Hva er "high doses"? Om det er ekstreme mengder så kan du alltids henvise til det om faren din trekker frem dyrestudien.

Uansett: Nidrosh er en ikke psykoaktiv urteblanding, så vidt jeg forstår.

Uansett så er jeg enig at wild dagga ikke er en skremmende legal high, men jeg forstår at rusmidler du røyker virker skremmende på mange foreldre (om det ikke er tobakk selvfølelig, for det er jo lovlig bla bla bla)
Sist endret av CaptainP; 13. november 2011 kl. 02:44.