Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 451
Jeg er litt usikker på hvor tråden tilhører, så jeg prøver meg her.

Jeg kjøpte meg en ASUS MeMo Pad FHD 10 igår til 2600,- fra Expert. Har ikke mottatt brettet enda, får den enten imorgen eller på onsdag. Brettet var på tilbud, så jeg kunne ikke la være å trykke på kjøp. Jeg har dessverre den "angre" følelsen. Har fortsatt 14-dagers angrerett..

Jeg lurer på om dette var et bra kjøp, eller om jeg burde ha ventet litt til med et kjøp/evt kjøpt noe annet? Hvor bra er egentlig prosessoren? Hvordan er nettbrett fra ASUS generelt?

Stod mellom nye Nexus 7 og denne. Ble denne pga størrelsen, føler at Nexus 7 blir litt for liten. 8" hadde vært ganske fint, og da frister Note 8. Bare synd at den ikke har full HD skjerm/litt dyrt.

Kort info om brettet:
Full HD skjerm, 32GB minne med mulighet for minnekort, 2GB RAM, dual-core Intel Atom Z2560 prosessor med Hyperthreading. Ifølge amobil har brettet ganske bra batteri.

Har hørt at prosessoren ikke er særlig bra. Burde vente noe kalt "Bay-trail" som kommer senere i år.

Mine bruksområder: E-books/PDF lesing, browsing, mail, video og litt spilling. Ganske vanlig bruk. Ønske om at brettet skal klare seg i 3 år før jeg evt bytter ut (tror dere denne vil klare seg så lenge?)