Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 980
Jeg trenger hjeeeelp! Jeg er nyinnflyttet og alt jeg har er et vegguttak til de gamle, runde kablene til tver. Jeg har ikke snakket med huseier om jeg trenger dekoder eller ikke, for å koble til tv, for skjerm har jeg.

Men det som er høyest prioritert akkurat nå er internett. Jeg har ikke noe annet vegguttak enn det jeg nevnte.. Hvordan får jeg meg internett da?
3G Hotspot finnes på mobil,tablet eller det meste annet moderne som bruker 3G/wifi

Du kan eventuelt snakke med naboene om å "låne" kontakten?
Sist endret av KjemikalieX; 19. februar 2013 kl. 05:49.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Da du bestiller nett vil montøren komme og koble opp et punkt på veggen din der du kan bruke RJ11/45 for at routeren din skal få kontakt med sentralen og vidre ut på interweben
Noen nettleverandører leverer nett over kabelnettet. Altså ut av den runde kontakten. Sjekk derfor om det ligger noen kabelavtale på leiligheten først.