Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1298
På tide med ett nytt bilde, denne gangen arkitektur. Bildet er tatt på Avra Imperial Beach Resort & Spa, Kolimbari, Kreta i Juni. Selv synes jeg Black&White-tonen ga bildet ett lite "Ikea-preg". Dette er det første bildet jeg noen sinne har tatt som jeg selv kunne tenke meg å ha i stua. Hva synes du?

http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2011/206/b/2/outfit_by_seffis-d41n3ej.jpg

-Bildet på Deviantart-
Sist endret av ^ProXo^; 26. juli 2011 kl. 01:14. Grunn: Leif.
Et bilde blir ikke bedre enn motivet. Dette motivet var kjedelig.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ozma: Ptheh. Det finnes flotte bilder av de kjedeligste ting.

Jeg liker det. Blikket mitt vandrer rundt og utforsker deler av bildet, i stedet for å gli ut (et dårlig tegn, og en av grunnene til at folk bruker vignettering).

Crop bort den bittelille mørke dingsen på toppen, da den irriterer. Bra ellers.
Jeg digger dette bildet!
Det er simpelt og minimalistisk
Rette linjer og "cleane" linjer.
Det eneste jeg kunne satt fingeren på er vignettinga.
Er det muligheter for en version uten vignette?
Dritkult bilde
motivet er greit, komposisjonen er spennende, men syns det blir litt for mye tomrom i bunnen av bildet.
Ikke min stil, det blir for spesielt og tomt. Akkurat som blomsterbilder, så føler jeg at bildet ikke forteller noe. Det er et bilde av et ferieparadis tatt i en mongo vinkel. Ikke akkurat det du har i feriealbumet ditt.

Dog skjønner jeg hvorfor folk liker slike bilder, men jeg liker likevel ikke tanken på at det skal på "pryde" veggen i et hus. Du ville fått meg til å stille spørsmål ved din estetiske sans.

På den positive siden liker jeg komposisjonen og teknikken, men jeg føler du kunne funnet en mer spennende vegg/hus/hjørne å bruke det på. Dette blir bare for tomt og intetsigende.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg liker det. Blikket mitt vandrer rundt og utforsker deler av bildet, i stedet for å gli ut (et dårlig tegn, og en av grunnene til at folk bruker vignettering).
Vis hele sitatet...
Sant, men i blant så er vignettering greit for å bestemme hva "sjåarn" skal fokusere på ala portretter og supervignettering på bilder med mange folk.