Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1346
hellu...

lekte meg med skokrem enkveld.. (ikke til å annbefale, et helvete å få av) ..
måtte "desverre sensure bildet, hahaha ) ....

Får egentlig en følelse av at du er et oldtidsmenneske på bildet, like etter apen begynte å utvikle seg til menneske...
Veldig stilig med de mørke og lyse nyansene, men den sensurplata ødela stemningen totalt, du skulle bare mørkelagt snabelen isteden.
Trådstarter
Bildet uten sensur plata er veldig mye bedre .. og gjort mye lenger en orginalt haha beste bildet fra denna "selv shooten" er når hele jeg er svart .. minus tissen min som er hvit .. og nesten 80 cm lang... men den tørr jeg ikke poste her...
IRC entusiast
dach's Avatar
Du ser passe forvirret ut.
Du har jo posta jenter som poserer naken uten sensur over musa tidligere, tviler på at en tissemann er særlig mye værre?

Anyways, dette minner meg om de mange bildene fra miljøkatastrofer hvor oljetankere fylt med råolje er involvert, og aktivister står å vasker nedolja måker... Ja, du ser ut som en stor sinna måke som er forbanna på den dårlige sikkerheten rundt oljetankere og oljeplatformer.

Jeg tolker dette bildet som en protest mot BP.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
[url=http://freak.no/forum/showthread.php?p=2113032]
Jeg tolker dette bildet som en protest mot BP.
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=BeP6CpUnfc0

huleboer!
men du burde mørklagt k**en din, får det der ser bare mongo ut!
Til tross for at du har en eller flere store blitzlamper synes jeg lyset på dette (og de fleste andre) blir ganske kjedelige, eksperimenter mere
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Ville ikke møtt han der alene i skauen for å si det sånn Artig bilde!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg synes bildet er ganske dårlige greier, veldig kornete, intetsigende, useriøst og av liten dekorativ verdi, i mine øyne.. Holder ikke bare å smøre seg inn med skokrem og lage et teit uttrykk.. Og det er vel ingen som blir lurt av størrelsen på sensurskiltet heloler :P Hehe!