Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1283
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde planer om å ta lappen til høst men ble dessverre tatt for litt cannabis nå nylig. Er det mulig å gjøre noe for å få godkjent vandel raskere? Som f.eks. gå på pissings i noen mnd?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Ut i fra det jeg vet er pissings eneste mulighet, tror det er 6 mnd. Usikker på hvem du skal snakke med men sikkert legen/fastlegen, si at du vil ta lappen men ble tatt.
Det er jo ikke sikkert du ikke får tatt lappen på grunn av dette. Bare søk om førerkort og begynn på førerkortet som om ingenting har skjedd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde planer om å ta lappen til høst men ble dessverre tatt for litt cannabis nå nylig. Er det mulig å gjøre noe for å få godkjent vandel raskere? Som f.eks. gå på pissings i noen mnd?
Vis hele sitatet...
Legen din bestemmer. Jeg må pisse en gang i uka i et år. Deretter 1 gang pr mnde i 3 år
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De må bevise at du ikke er edruelig. Å bli tatt en gang beviser ingenting. Men om du blir tatt igjen? Da får du bråk. Og uansett hvor ofte du røyker, så var det din første gang/så og si din første gang. Du røyker færre enn en gang i måneden
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Det er jo ikke sikkert du ikke får tatt lappen på grunn av dette. Bare søk om førerkort og begynn på førerkortet som om ingenting har skjedd.
Vis hele sitatet...
Har allerede fått svar om at jeg må vente til juni 2020

Sitat av K-9 Vis innlegg
Legen din bestemmer. Jeg må pisse en gang i uka i et år. Deretter 1 gang pr mnde i 3 år
Vis hele sitatet...
Legen min bestemmer hvor lenge jeg må pisse før jeg får ta oppkjøring?
Sist endret av Veggen; 20. august 2019 kl. 19:52. Grunn: Slo sammen innlegg
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Legen min bestemmer hvor lenge jeg må pisse før jeg får ta oppkjøring?
Vis hele sitatet...
Tror det er nye regler nå som krever 1år med ukentlige prøver, syntes legen min snakket om det sist jeg var innom. Selv har jeg nylig tatt 6mnd og søkt om ny oppkjøring. Må også ta 3 år med random kvartalmessige prøver.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av trippy Vis innlegg
Tror det er nye regler nå som krever 1år med ukentlige prøver, syntes legen min snakket om det sist jeg var innom. Selv har jeg nylig tatt 6mnd og søkt om ny oppkjøring. Må også ta 3 år med random kvartalmessige prøver.
Vis hele sitatet...
Noen som kan confirme?
Pissa i 6 mnd alle rene. Er akkurat 1 år siden jeg ble ferdig å har enda ikke tatt en prøve etter det. Blir å ikke oppsøke legen på 3 år hvert fall