Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2297
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde utstyr liggendes ute som sier noe om at narkolanging skjer, og for et par uker siden så forsvant det og jeg mistenkte at noen hadde funnet det å ringt politi. For noen dager siden kommer naboen og forteller at h*n fant det og ringte politi og at de kom og tok det. Jeg anntar at fingeravtrykkene mine er overalt på de tingene som ble tatt og jeg kjenner at jeg bæder fryktelig... har avsluttet dealer karrieren min etter at det ble funnet men er det stor sannsynlighet for at de kommer til å komme på døren min ettersom fingeravtrykkene mine var overalt der? hva kan jeg gjøre dersom de kommer? hva skal jeg si? vær så snill hjelp en angrende person
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Er du tidligere straffet?
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, men var under 18 da, er rundt 3-4år siden og ble tatt for bruk, de tok fingeravtrykk og alt d der da
Nekt på alt. Sansyneligvis vil saken bli henlagt. Aldri hørt om noen som har blitt tatt pga at det har vært fingeravtrykk på 5-15gram som har blitt tatt av politiet. Hørt om flere tilfeller der politi har sport om stoffet kommer fra en bestemt person, men så lenge man nekter finner de ikke ut en dritt.
Sist endret av sukkersyke; 17. april 2019 kl. 04:43.
Har du vært i avhør allerede? Det her er 3-4 år sia å du skriver som om det var igår.
Enten henleggelse eller 2tusen ibot.
bare nekt. vært i samme situasjon selv.
Sist endret av checheneren95; 17. april 2019 kl. 05:04.
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Har du vært i avhør allerede? Det her er 3-4 år sia å du skriver som om det var igår.
Enten henleggelse eller 2tusen ibot.
Vis hele sitatet...
har ikke vært i avhør for denne saken,ikke hørt en dritt fra politi enda. skriver om det med 3-4 år siden for da tok dem fingeravtrykk av meg osv å tenkte dersom de tok dette så kunne de spore fingeravtrykkene mine til dette. var naboen min som kom til meg for å informere meg om at hun hadde ringt politi og sivil kom å hentet narkotika der og naboen ba meg om å holde utskikk etter mistenkelig aktivitet der det var oppbevart.
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Nekt på alt. Sansyneligvis vil saken bli henlagt. Aldri hørt om noen som har blitt tatt pga at det har vært fingeravtrykk på 5-15gram som har blitt tatt av politiet. Hørt om flere tilfeller der politi har sport om stoffet kommer fra en bestemt person, men så lenge man nekter finner de ikke ut en dritt.
Vis hele sitatet...
håper virkelig du har rett. har lite lyst å dra ned til avhør å bli tatt urinprøve og alt d der så håper at jeg har lykken ved min side å at jeg aldri hører noe men føler jeg bør være forberedt så er derfor jeg skriver her og ber om gode råd<3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har ikke vært i avhør for denne saken,ikke hørt en dritt fra politi enda. skriver om det med 3-4 år siden for da tok dem fingeravtrykk av meg osv å tenkte dersom de tok dette så kunne de spore fingeravtrykkene mine til dette. var naboen min som kom til meg for å informere meg om at hun hadde ringt politi og sivil kom å hentet narkotika der og naboen ba meg om å holde utskikk etter mistenkelig aktivitet der det var oppbevart.
Vis hele sitatet...
Hvor fant naboen din stoffet, å hvilket stoff var det?
Sist endret av Speedfrik; 17. april 2019 kl. 05:32.
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Hvor fant naboen din stoffet, å hvilket stoff var det?
Vis hele sitatet...
Weed, ved en gammel hytte ikke langt vekke fra der jeg driter:/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Weed, ved en gammel hytte ikke langt vekke fra der jeg driter:/
Vis hele sitatet...

Var det ditt da? EDIT: Åja ser det nå



Å hvis du ble tatt for bruk for 3-4 år sia, du var mindreårige, hva tok dem fingeravtrykk av?? Du var jo tatt for bruk ikke oppbevaring. Hvis du ikke ble med til stasjonen å tok et umiddelbart avhør der så ser jeg ikke annen måte å vite at fingeravtrykk har blitt testa hvis du ikke evt har fått det i brev fra politiet i posten?
Tenker meg at du ikke holdte utkikk etter unormal aktivitet der ute i skogen, også med tanke på at det var ditt.
Sist endret av Speedfrik; 17. april 2019 kl. 05:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dem scannet hendene mine på sånn maskin og tok bilde av meg foran og ved profil for 3-4år si
Tror nok du kan ta det med ro.

Mulig du blir konforntert, men ser ikke den at de skal ta fingeravtrykk på selve stæsjet.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Weed, ved en gammel hytte ikke langt vekke fra der jeg driter:/
Vis hele sitatet...
Der du driter? Har du utedo?
Anonym bruker
"Nummen Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der du driter? Har du utedo?
Vis hele sitatet...
Ja har lagt en jonas-utedo for når jeg skal ta meg j å må drite samtidig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Weed, ved en gammel hytte ikke langt vekke fra der jeg driter:/
Vis hele sitatet...
Går du ut i skogen å driter? Hvor bor du om jeg tør spør
Tviler sterkt på dem gidder å skanne etter fingeravtrykk pga 15 g med weed,
Om de gjør får du bare nekt nekt nekt så går det nok bra uansett.
Hva gjorde naboen din på din utedo? Lol