Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1135
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kan hjelpe meg?

I et Durogesic smerteplaster som inneholder 50 ug/time, hvor mange mg Oxy tilsvarer dette per døgn?

Anyone?
gjetter rundt 20-20mg uten. ikke bruk fentanyl plaster en kompis av meg hadde et på 100150ug per time, ambulanse folkene måtte gi han nalokson fordi at pusten var for sakte om du kjøper de på gaten kan det være alt fra 50-1000ug i det, kjøp nå heller heroin isteden for fentanyl.
Klimafiendtlig troll
Dette er nok ikke det glupeste å smekke på overarmen.

50ug fentanyl/time er brukt hos pasienter med en daglig døgndose på 135‑224mg morfin.

Høres ut som en særdeles dårlig avgjørelse dersom du ikke tar opioider/opiater. I så fall blir det nok oppkast som viktigste bivirkning, i verste fall respirasjonssvikt og koma/død.
Sist endret av Taert; 28. juli 2020 kl. 04:05.
gjetter rundt 20-80mg uten tolleranse. ikke bruk fentanyl plaster en kompis av meg hadde et på 150ug per time, ambulanse folkene måtte gi han nalokson fordi at pusten var for sakte om du kjøper de på gaten kan det være alt fra 50-1000ug i det, kjøp nå heller heroin isteden for fentanyl.



(det var det jeg mente å skrive) lol