Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 555
God kveld!

Har de siste 24 timene jobbet av og på med denne låten, og har kommet til punktet hvor ørene mine ikke er til stor hjelp lenger..
Det er en funky house låt hvor jeg har tatt i bruk min analoge Waldorf Blofeld synth til og lage og spille inn de fleste synthene.

http://soundcloud.com/tobasko-1/toba...ic-wip/s-Sl49m

Så da lurer jeg på:

Forslag til hvordan jeg kan forbedre mixen?
Noen lyder dere ikke liker?
Hva syntes dere?
Sist endret av Acie; 12. mai 2012 kl. 03:32.
Syns lydbildet ble litt tomt. Kanskje layere litt? Vertfall få inn noen fyldige lyder
Er en ganske grei start, men må nok jobbe en del mer med den!

I begynnelsen var det heelt tomt og flatt. Kunne kanskje lagt en pad unner synthen. Likte heller ikke synthen spesielt godt.
Når trommene kom inn ble det litt bedre men fortsatt ganske flatt.

Synthen som kommer på 00.21 og utover likte jeg veldig!

Sangen i seg var ganske tam. Foreslår at du legger til fler elementer
Musiker
Trådstarter
Hehe... Såklart skal jeg jobbe mer med den. Som jeg skrev begynte jeg 24 timer fra jeg skrev førsteposten
Det jeg vil vise er drop 1 & 2 og det imellom.. La bare til noe på starten istedet for å gå rett på sak. (Kommer til å gjøre dette neste gang siden folk ikke skjønner at det er en midlertidig intro)

Men takk for feedback, enig i at låta trenger mer krydder :-)