Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 964
Det er lenge siden jeg har vært i dette forumet, så jeg undrer - hvordan er det med tilgang generelt i Norge, her tenker jeg grunnet Corona?
Brukes Darkweb i større grad, eller er dette passé ?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange som ikke tør innenlandssendinger lenger.

Jeg og mine venner kjøper nå lokalt.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå som grensene inn til landet er stengt så er det kanskje mye ledig kapasitet med tanke på bruk av narkohunder nå? Vogntogene som passerer grensestasjonene blir oftere kjørt i røntgen maskin sies det. Og med veldig lite trafikk i personbiler og på flyplasser så sendes sikkert narkohunder på posten til å sniffe forsendelser. Flere har blitt tatt med innenlandsforsendelse og da tenker jeg de har sikkert brukt narkohunder. Kanskje tryggere å handle lokalt frem til grensene åpnes og det blir mer volum på trafikken? Da blir det mindre ressurser til å bruke på å sniffe ut forsendelser på posten.

Kan private benytte noen av fraktselskapene som post nord eller dhl eller hva de heter? Disse har kanskje ikke like store sjanser for å få besøk av narkohunder som posten? Da kunne kanskje folk sendt eller mottatt en klump på flere kilo innenlands uten høy risiko ved vacuumpakking og trippelpakking?
Det er jo interessant egentlig dette temaet, tenker jeg.
Nå ser det ikke ut til at mange av disse «markedene» på darkweb er åpne (jeg kjenner bare til enkelte som var operative for et år siden) og settes dette sammen med hva som allerede er nevnt – kapasiteten til politiets hunder er muligens større nå – er det muligens blitt et mer kronglete marked?