Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 3344
- Prøv deg som kunstner! Om du ikke eier kunstnerisk sans så pælm noe maling på et ark og kall det abstrakt-modernistisk-yoyo-wackawacka.

- Som nevnt tidligere er LAN en heftig måte å tjene penger på, men det krever siiiinnsykt mye planlegging ( sitter midt oppi det selv akkurat nå ) og skal du dra iland et LAN ( evt. to eller sju ) trengs det sponsorer. Og de er ikke lette å få has på. Men det er selvsagt en glimrende måte å tjene mye penger på. Bygg deg opp et navn og gjør arrangementet kjent. Dette forbeholder at du har "litt" kompetanse innen pc/nettverk/strøm og rævsleiking ( der kommer vi inn på sponsorer igjen ).

- Allier deg med en nærbutikk og plasser deg i inngangspartiet. Selg vaffler, kjøttkaker, klubb med flesk og duppe, haifinnesuppe, apehjerne-suffle eller småkaker. Det er bare fantasien og kokkekunnskaper som setter grenser. Og kanskje norsk lov når det kommer til aper.

GLHF
Det du kan gjøre, er å søke på forumet. Dette har vært oppe minst 2-3 ganger før

På generellt basis vil jeg si: Klipp deg og få deg en jobb!

Mer spesifikt vil jeg si: Da jeg var på din alder gikk jeg med avisa hver søndag. Dernest: Hvis det ikke fungerer for deg, så begynn å tigge. En kamerat av meg satte seg på Karl Johan, og tjente 2500 kr i løpet av 8 timer. Hadde jeg selv visst det da jeg var 14 år, så hadde jeg nok sittet på Karl Johan den dag i dag.