Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1342
Kom til å tenke på... er det noen som vet hva slags julekalender tv2 og nrk sender i år? (og eventuelt andre kanaler?) Fant ikke noe på tv2.no sånn i farten ihvertfall...
Unkarsnissen kommer på TVNorge i hvertfall... Tror det blir bra!
Tv 2 sender vel olsenbanden jr julekalendern...
ah, ingenting er som "The Julekalender" og "Julefergå".
Alt annet blir bare kjedelig og teit. Særlig Olsenbanden jr..
Nrk: Jul i blåfjell
Tv2: Olsenbanden jr.
Tvn: Ungkarsnissen

Stemmer nok det ja!!
Nrk: Blåfjell
TV2: olsenbander jr, går under vann elns

edit: Refresh er en fin bil'
Uff, jeg synes de bør lage nye julekaledere oftere, og ikke gi de ut på VHS/DVD. Man blis så lei av å se det samme hele tiden.
kjipt, hadde håpet på en ny julekalender. noe som er underholdende og ikke noe så kjipt som olsenbanden jr
Ungkarsnissen ffs!
Den er jo ny den
Skal ikke fikse noe til her på nFF da?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
julefergå sugde massivt! herregud for en tragisk serie. Lite som kommer i nærheten av "the julekalender" og "nissene på låven."
Morphy's Avatar
Trådstarter
"The julekalender" var genial i sin tid, og er det egentlig enda, men, som med alt annet, man går lei. Synes det skulle blitt lagd en ny kalender annenhvert år ihvertfall... kan vel ikke være så utrolig vanskelig? Dersom de først har budsjett og skuespillere...

Olsenbanden jr. er tragisk. Utrolig kjedelig. Samme er vaselina kalenderen, elendig! Nissene på låven derimot var utrolig bra, men kunne ikke tenke meg å se den på ny egentlig.
Enig med deg der polle! Julefergå er noe av det verste som er blitt sendt på tv i juletider :/
Morphy's Avatar
Trådstarter
Ungkarsnissen, parodi eller en ny form for ungakrskvinnen?
Enda en grunn til å være glad for jeg ikke har tv :P
Noe lignendes nissene på låven tror jeg..? Bare at man skal gjøre slik som i ungarskvinnen elns.
Det er en parodi på ungkaren rett og slett.
Morphy's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av stef
Det er en parodi på ungkaren rett og slett.
Vis hele sitatet...
"peew"... bra... hadde rett og slett ikke takla et program til i den serien der. Kan jo kanskje bli litt morsomt da?
the julekalender var jo bare tragisk forrige gang det gikk. Det fantes jo ikke morsomt! Nissene på loven derimot...
Godt de seriene bare varer i 24 dager... Nesten som friends dette her send det mest mulig i reprise ved flest mulig anledninger!