Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 749
Nå har jeg prøvd med iexplorer og FlashFXP. Med iexplorer kommer jeg ikke en gang inn på ftp.start.no og med FlashFXP vises ingenting av det jeg har på FTPen min. Med Opera kommer jeg inn på ftp.start.no men vet ikke hvordan jeg logger inn med Opera.

Noen som vet hva problemer kan være, evnt hvordan jeg kan logge inn med Opera?
Har du betalt de 10 kronene det koster da? Ellers kan du sende meg en PM med login så kan jeg teste om jeg kommer inn. Kommer inn på min egen så det er ikke noe galt hos start.

edit:

Må vel ha ftp://bruker:pass@ftp.start.no i opera såvidt jeg husker?
Sist endret av Laurentius; 29. november 2004 kl. 21:16.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Opprinnelig postet av SD
I opera kan du skrive:

ftp://brukernavnassord@ftp.start.no
Vis hele sitatet...
Det kan du i de fleste browsere, så slipper han å laste ned Opera hvis han ikke har.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Ok, kom inn via Opera.. hvorfor ikke med FlashFXP eller iexplorer?
Sikkert noe med den nye(?) oppdateringen til start. Jeg måtte finde meg nytt web plass på grunn av oppdateringen, include-scriptet mitt funket ikke ordentlig etterpå. Så i steden for å bruke tid på å fikse det, fant jeg meg heller en ny web plass.
Opera funker
Flash FXP funker
ACE FTP funker
IE funker
Firefox funker
start.no funker
http://www.start.no/debatt/discussion.html?board_id=15
Jeg foreslår at du spør på start.no sine supportforum istedet for å spørre her. Vi har ingen ting med home.no.net å gjøre.