Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 844
Ønsker en bærbar PC som er grei å ha med på reise, god til å surfe med, spille Red Alert 3 på og best mulig skjerm.

Hvilken av disse to burde jeg velge?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484967 (med webcam, billig)

http://www.elkjop.no/product/data/ba...ductTabcontent (uten webcam, 1000 kr dyrere, bedre batteritid)
Den på Elkjøp er noe raskere. Uten å ha sett på annet en prosessor kraft.

Er det til spill, så ambefaler jeg en stasjonær PC. Og kanskje en billi billig bærbar til reise...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
[quote=Jeenyus;1471598]Ønsker en bærbar PC som er grei å ha med på reiseQUOTE]

Ergo, han kan ikke kjøpe seg stasjonær.

Til trådstarter. Om jeg skulle valgt en, villoe det absolutt være den fra elkjøp. Den kjører med 2 kjerner, mens den andre ser ut til å bare ha 1. Det meste av speccs ser rundt det samme ut sånn ellers. Eneste jeg ville vært litt skeptisk til er om den klarer å kjøre RA3 godt på full graikk. Men ellers skal den jo klare å kjøre det ganske greit.
I tillegg har den fra Elkjop 1 GB ram mer
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Så om jeg kjører RA3 på medium grafikk, så er skal den klare det?

den fra Elkjøp så grei ut ja, eneste dumme er at den mangler webcam, men det kan man jo kjøpe ved siden av. Har dere noen andre PC forslag?
Kjøp den fra elkjøp om du ikke har kjempelyst på camet..
[quote=Stickyshift;1471605]
Sitat av Jeenyus Vis innlegg
Ønsker en bærbar PC som er grei å ha med på reiseQUOTE]

Ergo, han kan ikke kjøpe seg stasjonær.
Vis hele sitatet...
hvis h*n klarer og løfte 50-60 kg så kan h*n ha blokkboks
elkjip har den beste av dem to til spill mtp ram
Hvorfor ikke kjøpe denne? er dog 15" skjerm
Sist endret av mo3; 12. august 2009 kl. 17:48.