Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1099
Ble tatt for nask for førtste gang (jwl moro). Fikk bare ett tilfelle av meg, men det var ikke det eneste. Kan butikken kontakte andre og hva er sjansen for at saken blir hendlagt? Jeg er så vidt over lavalderen.
Hvor mye stjal du for da?

De kan anmelde deg til politiet, men de kommer ikke til å henge deg ut for familie, venner osv, hvis det er det du frykter.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Når jeg var liten og dum så ble jeg tatt for å stjele en smultring og noe annent snacks i storefri på lokale rema 1000. de ringte mamma og gadd ikke ringe politi.
Når jeg har vært eldre og tatt unger i å naske så har jeg bare prøvd å ringe foreldrene om mulig, og heller bare tatt meg nær av at noen jeg stolte på gjorde noe sånt.

Går nok helt fint, bare tenk litt over hva du gjør neste gang.
Ble du anmeldt eller bare stakk du? Om du ble anmeldt så dra tilbake og spør om å snakke med daglig leder, si unnskyld og prøv å få de til å trekke anmeldelsen. Kommer litt an på hvor mye du stjal da. I verste fall får du en bot på sånn 3000kr som du kan nedbetale gradvis.
Betyr "Fikk bare ett tilfelle av meg, men det var ikke det eneste." at du har blitt tatt mer enn én gang? Hva stjal du?
Fuck Mr. Plod!
"Jwl morro" gud hjelpes jeg er glad jeg vokst forbi det
Sist endret av Nøddy; 26. januar 2024 kl. 11:56.