Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 593
HEi, JEg bruker ekstern HDD på maskinen min. Jeg har nettopp kjøåt ny PC og i dag tenkte jeg å oerføre filene fra OneDrive på den gamle. Tenkte det var lurt å bruke HDDen ti å overføre filene til, og at dem da ville være tilgjengelig på den nye når jeg koblet den til. Men det fungerer ikke. Når jeg prøver å åpne de overførte filene får jeg en feilmelding jeg ikke leste. Så prøer jeg igjen, men nå er alle mappene og alt fra den gamle bore. Jeg får ikke opprettet nye filer på HDD fordi "filstrukturen er ødelagt". Feil 0x80070571.
Kan nene at overføringen ble avbrutt av Diskord, som insisterte på å oppdateres mens jeg overførte, Jeg kan fortatt åpne de filene som allerede lå på HDD før overføringen.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Hvis ikke har jeg mistet mye data da jeg valgte å slette på OneDrive mens jeg oerførte. (Altså klipput istedenfor å kopiere.)
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den artikkelen er jo 10 år gammel.
Om du logger deg inn på onedrive.live.com og ser på versjonshistorikk, finner du noe aktivitet der? Eventuelt i windows, høyreklikk på mappa og se om du kan tilbakestille versjon.
Ja. Det står aktivitet for 6 timer siden, og det var ca da jeg overførte filene til en HDD via min gamle PC. (Jeg har valgt å ikke bruke OneDrive på den nye).

Tilleggsspørsmål: Hvis jeg kjøper en ny tilsvarende HDD i morgen og overfører filene fra den gamle HDD til den nys, vil problemene følge med?