Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3118
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Hr begynt på mela og vil bli «svart» er 183, 94 kg og mann. Hvordan doserer dere? Jeg fylte oppi 2 ml bakteristatisk vann og skyter sånn 10-15 units hver tredje dag.

Og når er det mest gunstig å injisere, forså å tæne? Jeg pleide å injisere og sole meg 2 timer etterpå men finnes det en mer gunstig tid å gjøre dette på?
Anonym bruker
"Avhengig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er bare nysgjerrig, men hva mener du med å «bli svart»?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er bare nysgjerrig, men hva mener du med å «bli svart»?
Vis hele sitatet...
hva tror du han mener? han sier han vil bli brun
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er bare nysgjerrig, men hva mener du med å «bli svart»?
Vis hele sitatet...
Svart er en metafor bare, skal ikke bli afrika-mørk, men fra nordisk hvit/blek, til noe ala hun her:



Kall det harry, stygt eller noe, men er blitt helt avhengig av brunfarge... og bryr meg fint lite om andres meninger, tro meg, har fått høre maaasse. Jeg føler meg så velvære når jeg blir mela-brun også er jeg med i B&B sin modellkonkurranse 🙋🏾x♀️
Bare lurer for å spare mest penger, eksponering for uv-lys og bli mest mulig effektivt brun
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ronaldmcdonald2 Vis innlegg
hva tror du han mener? han sier han vil bli brun
Vis hele sitatet...
Du traff spikeren på hodet 😁🙌🏾
Det her leder til nyresvikt, aner ikke hva du vil med det her? Vent til sommer og sol deg! Ikke injiser stoffer kun 1/1000 personer har hørt om det er sikkert ingen som har forsket på det, ut av et kjapt Google søk var det første som dukket opp om melatonan2 nyresvikt, hvorfor ødlegge kroppen for å se bra ut, hvem faen bryr seg om hva andre tror?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen som har noe å anbefale på dosering?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som har noe å anbefale på dosering?
Vis hele sitatet...
Du kan trygt ignorere han kunnskapsløse karen over deg. M2 fører ikke til nyresvikt.

M2 er veldig effektivt, og du bør dosere veldig konservativt.
100-200mcg annenhver dag er en fin dose å starte på, fargen kommer veldig fort etter du har hatt det i kroppen i 1-2 uker og går i et solarium.

Jeg kan ikke gjenta for mange ganger hvor potent M2 er, doser konservativt!

Med det sagt så har M2 en rekke anti inflammatoriske egenskaper, beskyttende mot hudkreft er det også.

Det vil dog gjøre føflekker du har mørkere, ettersom disse inneholder stor konsentrasjon av melanin, du ser gjerne denne effekten før brunfargen.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulighet til å få til ett før og etter bildet?
Somregel ganske brun selv da jeg jobber ute om sommeren, kombinert med litt solarium
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kailua Vis innlegg
Du kan trygt ignorere han kunnskapsløse karen over deg. M2 fører ikke til nyresvikt.

M2 er veldig effektivt, og du bør dosere veldig konservativt.
100-200mcg annenhver dag er en fin dose å starte på, fargen kommer veldig fort etter du har hatt det i kroppen i 1-2 uker og går i et solarium.

Jeg kan ikke gjenta for mange ganger hvor potent M2 er, doser konservativt!

Med det sagt så har M2 en rekke anti inflammatoriske egenskaper, beskyttende mot hudkreft er det også.

Det vil dog gjøre føflekker du har mørkere, ettersom disse inneholder stor konsentrasjon av melanin, du ser gjerne denne effekten før brunfargen.
Vis hele sitatet...
Hei takk for svar, nei hehe, var en grunn til at jeg ikke gadd å svare..

Idag f.eks. Blandet med 10mg mt2 og 2 ml vann Skøyt jeg 12 units. Også soler jeg meg nå 3 timer etter.
Noen som har peil når det er mest gunstig å some ifh injeksjon? Når melaen er på sin «topp», og hvis jeg setter 0,75 mg (feks, hvor lenge sitter det effektivt i huden før jeg må injisere på nytt?
Takker for alle svar ❤️
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulighet til å få til ett før og etter bildet?
Somregel ganske brun selv da jeg jobber ute om sommeren, kombinert med litt solarium
Vis hele sitatet...
Før melanotan:



Etter:

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei takk for svar, nei hehe, var en grunn til at jeg ikke gadd å svare..

Idag f.eks. Blandet med 10mg mt2 og 2 ml vann Skøyt jeg 12 units. Også soler jeg meg nå 3 timer etter.
Noen som har peil når det er mest gunstig å some ifh injeksjon? Når melaen er på sin «topp», og hvis jeg setter 0,75 mg (feks, hvor lenge sitter det effektivt i huden før jeg må injisere på nytt?
Takker for alle svar ❤️
Vis hele sitatet...
Halveringstiden er rundt 1-1,5t, og aktiv periode i kroppen er opptil 36t.
De fleste har gått vekk ifra loading phase, altså at man tar mt2 hver dag for å bygge opp mengde av stoffet i kroppen. Istedenfor så bruker mange en dose rett før man går og tar sol, gjerne på 0,5mg, maksimalt 1mg. Videre så anbefales det ikke å ta sol oftere enn hver tredje dag, og kortere økter enn du vanligvis ville tatt.

Det er veldig lett å selv tilpasse doser og justere seg inn mot ønsket brunfarge ved å gjøre det på denne måten. Dette er blant annet fordi det tar noen dager før du ser resultatet etter sist soløkt. Kan ogs anbefale å ikke bruke face tanner hver gang du tar sol, fordi man ofte kan få en litt småstygg brunfarge i trynet som kan minne litt om spraytan.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Antar du har de små sprøytene som viser fra 1-15? Jeg pleier å ta den på 5, annen hver dag. Soler 30min 3 ganger per uke, og har fin tan.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Antar du har de små sprøytene som viser fra 1-15? Jeg pleier å ta den på 5, annen hver dag. Soler 30min 3 ganger per uke, og har fin tan.
Vis hele sitatet...
Har 0,3ml microfine 8mm spiss
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Halveringstiden er rundt 1-1,5t, og aktiv periode i kroppen er opptil 36t.
De fleste har gått vekk ifra loading phase, altså at man tar mt2 hver dag for å bygge opp mengde av stoffet i kroppen. Istedenfor så bruker mange en dose rett før man går og tar sol, gjerne på 0,5mg, maksimalt 1mg. Videre så anbefales det ikke å ta sol oftere enn hver tredje dag, og kortere økter enn du vanligvis ville tatt.

Det er veldig lett å selv tilpasse doser og justere seg inn mot ønsket brunfarge ved å gjøre det på denne måten. Dette er blant annet fordi det tar noen dager før du ser resultatet etter sist soløkt. Kan ogs anbefale å ikke bruke face tanner hver gang du tar sol, fordi man ofte kan få en litt småstygg brunfarge i trynet som kan minne litt om spraytan.
Vis hele sitatet...
Så å sole 1,5 t etter injeksjon vil være mest optimalt? vil en få mørkere farge jo mer enn injiserer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så å sole 1,5 t etter injeksjon vil være mest optimalt? vil en få mørkere farge jo mer enn injiserer?
Vis hele sitatet...
Jeg soler meg ganske direkte etter injinsering, hvis mulig. Jo mer du injinserer dess brunere blir du, men du må ta hensyn og ikke overskride 1mg per dose, og noen dager pause imellom. Følg nøye med på nye føflekker eller eksisterende som forandrer seg.