Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2669
Jeg vil gjerne kjøpe en stasjonær PC som kan brukes til å spille spill som the Sims og Minecraft.
Har fått tilbud om å kjøpe fra en som har bygget selv. Hvor mye vil dere si denne er verdt?

Prosessor: Intel I7-4960x - 6 kjerner på 4ghz
Kjøler: Noctua med 2 12cm vifter
Hovedkort: MSI x79-GD45(8) Military Class
Ram: HyperX 32GB - 8x4GB 1600mhz DDR3
Skjermkort 1: Sapphire Tri-X AMD 299 4GB
Skjermkort 2: Sapphire Tri-X AMD 299 4GB
Harddisk: 480GB SSD (2x240gb raid) 2TB HDD.
Strømforsyning: Corsair 750watt
Kabinett: Corsair
Operativ system: Windows 10home (oppgradert fra Windows 7 lisens som ligger med)
Ved første øyekast uten å undersøke grundig så ser dette ut som en meget god pc som skal holde til å kjøre de nyeste spillene på høy grafikk.

Hva er pris ?
Trådstarter
4 0
Han vil ha 5000kr
5k hadde jeg tatt den uten tvil. Detta var en skamdyr PC ny, dette er noe folk kunne ha bygd for hard redigering for noen år siden.
5000,- virker som en veldig god pris for denne pc'en Han kunne lett tatt mer for denne, så jeg ville gått for det.
Ihvertfall hvis du ikke har planer om å oppgradere noe i fremtiden, så er dette en pc du burde gå for tenker jeg.
Hvis du ikke kjøper denne så kan du si at jeg kjøper den fra han
Kjøp den og smell inn et nytt skjermkort etter hvert så har du fått deg en skambillig high-end maskin.
Trådstarter
4 0
Kjøpte den jeg. Han slang på en 24" skjerm i tillegg. Ålreit fyr!
Anbefaler et GeForce GTX1070 til den der hvis du skal spille i 1080p. Have fun!
Trådstarter
4 0
Sitat av hippitus Vis innlegg
Anbefaler et GeForce GTX1070 til den der hvis du skal spille i 1080p. Have fun!
Vis hele sitatet...
Sist gang jeg spilte noe så var det på min gamle Dell fra 2004. Så jeg overlever litt dårligere kvalitet!