Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2305
Hei, har kjøpt meg sony xperia Z5(veldig fornøyd), og jeg ønsker og overføre alle appene jeg har fra min gamle samsung galaxy A5.

Jeg har alle appene lagret på SD kortet, men når jeg putter denne inn i sonyen så kommer de ikke opp? :/

Finnes det en måte å overføre eller må jeg ta den tunge veien med å laste ned alle på nytt fra google play?
Jeg er ikke Android ekspert, men å overføre dem via minnekortet går i allefall ikke.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://play.google.com/apps

Under my apps ser du dei du har brukt. Du må nok reinstallere ja.
Trådstarter
Finnes det en måte slik at den kan synce og installere alle appene til den nye telefonen min eller må jeg installere en og en app manuelt?
Sitat av cplpro Vis innlegg
Finnes det en måte slik at den kan synce og installere alle appene til den nye telefonen min eller må jeg installere en og en app manuelt?
Vis hele sitatet...
Det skal komme opp en melding på mobilen din hvor det står "Ønsker du å synce appene dine fra den forrige mobilen din" elns, hvis du logger deg på Google brukeren din. Det var hvertfall det som skjedde med meg når jeg logget på Google på den nye Samsungen min.