Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4195
Min gaming laptop blir rimelig heit kan man si. Jeg fikk ett tips om å skaffe et underlag med vifter som skulle kjøle ned lappen.

Jeg kjøpte en billig sak med vifter, og jeg vil påstå at den hadde bortimot null effekt. Laptopen var fortsatt kokende varm.

Så jeg lurer på om noen her har noen gode anbefalinger på kjølematter som faktisk fungerer skikkelig?
Jeg har denne. Synes den fungerer greit, men akkurat hvor mye den kjøler vet jeg ikke. Den har i hvert fall roa ned en vifte som hylte og skrek en stund.
dersom du har hatt laptoppen en stund så bør du skru den opp og blåse ut støv, hadde en gaminglaptop fra acer som ble mye kjøligere og roligere etter at jeg fikk blåst ut støv du kan også prøve og sette den på f.eks 4 bruskorker slik at den blir litt hevet opp og får bedre sirkulasjon under seg
Trådstarter
19 5
Sitat av freebird Vis innlegg
dersom du har hatt laptoppen en stund så bør du skru den opp og blåse ut støv, hadde en gaminglaptop fra acer som ble mye kjøligere og roligere etter at jeg fikk blåst ut støv du kan også prøve og sette den på f.eks 4 bruskorker slik at den blir litt hevet opp og får bedre sirkulasjon under seg
Vis hele sitatet...
Av og til er enkle forslag de beste

4 snusbokser senere og jeg merker allerede stor forskjell.