Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2298
Hei!

Etter mange års pause fra counter-strike fikk jeg gleden av å prøve CS:GO her om dagen. Ble såklart helt frelst igjen og ønsker å spille litt fra og til.

I første omgang blir det å spille på en standard skjerm med 75hz og 1ms reponstid, men etterhvert blir det nok et ønske om å oppgradere til en av de "nye" crt'ene i form av 144hz.

Mitt spørsmål er om noen har en grei PC-anbefaling til dette formålet? Er på ingen måte kritisk til å kjøpe en ferdigbygget eller om jeg må sette den sammen selv. Budsjettet er minimalt og jeg trenger ikke spille på hverken høyeste detaljnivå eller oppløsning. Det skal sies at å kjøpe en ferdig frister mest! :-)

Tar gjerne imot tips til ferdige PC'er som kommer med Windows 10 installert eller de sentrale komponentene som kreves for å kjøre spillet glatt.

ps. Hvis noen skulle sitte på en PC som kjører spillet er jeg for øvrig interessert i kjøpe denne for å gjøre det enkelt.