Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 958
Hei. Broren min betaler 149kr for spotify hver måned og han kan dele ut 5 gratis brukere til nære familiemedlemmer, kravet er egentlig at man må bo i samme adresse for å ta i bruk dette.

Jeg bor i Oslo, men er i prinsippet registrert i samme adresse som han, så for meg er ikke noe problem. Han har også delt ut til en kompis eller 2, og når de aktiverer dette så "bekrefter" de at de bor på samme adresse som han ved å skrive inn adresse, postnummer osv.

Han har 1 ekstra bruker til overs, og jeg lurer på om jeg skal gi ei til dama også. Spørsmålet er: hva skjer hvis han blir tatt?

Dama har linket spotifyen til facebooken sin, kan dette være et problem?

takker for svar.
Hvordan skulle han bli tatt? Spotifypurken i sammarbeid med lisensmannen?
Spotify har lite kontroll på brukere og div. ettersom jeg erfarer. Det er bare å knekke på uten å bekymre seg i det heletatt.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Deler selv et sånt abonnement med kompiser. Spotify har ikke noen mulighet til å sjekke at man deler adresse (tviler på at de sitter å sjekker Gulesider) og velger heller å ha tillit til at kundene ikke misbruker abonnementet. Er bare å kjøre på