Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2840
Hei
Har jobbet på bolig(for psykisk utviklingshemming) i mange år, og kom da veldig godt overens med en kar. Vi har holdt kontakten etter St jeg sluttet.
Poenget er, at hans synes nordlending er veldig kule, og jeg sa jeg kunne skaffe han bevis for at han var "æresnordlenning"😂
Finner jo diplom i Word, men hadde vært kult å ha våpenskjoldet til Nordland eller en fembøring/"nordlandske ting" som bakgrunn.
Noen som kan hjelpe meg med en enkel diplom eller komme med tips til hvordan dette skal gjøre?
Takk
Her er Kommunevåpenet http://www.ngw.nl/heraldrywiki/images/7/7f/Nordland.jpg
Hvis bakgrunnen din på diplomet er hvit, og du er fornøyd med størelsen kan du importer den rett inn i word ( om det er det du bruker). Skal du gjøre noe mere med bilde bør du ha ett bilderedigerings program. Da kan du for eksempel fjerne den hvite ramma rundt komunevåpenet, gjøre det om til en vektor og skalere den etter ønske. Så kan du enten eksportere dette bilde tilbake til word eller lage hele diplomet i bildredigerings programmet. Diplomer er jo ellers også ganske lett å finne templates til.
Trådstarter
41 1
Takk for svar