Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2691
Prøvde meg på en litt mer ambisiøs greie denne gangen. Takk for at du sjekker ut!

https://soundcloud.com/hanz-zivert/rights-master-final
Den var ganske fet må jeg si!
Fett. Denne fortjener å bli kjørt på full guffe på hytteanlegget i morgen. =)
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Fett. Denne fortjener å bli kjørt på full guffe på hytteanlegget i morgen. =)
Vis hele sitatet...
Eyy, kult ass! Takk for feedback.

Sitat av Slugga Vis innlegg
Den var ganske fet må jeg si!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Sist endret av spatterdass; 9. juni 2016 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Daaaaymn! Fikk bare hørt på mobilhøytalerne (drittlyd) for nå men det falt i smak selv med null bass! Gleder meg til å høre på nytt når jeg kommer hjem. Skal definitivt vise det til brodern neste gang vi jammer sammen. Likte spesielt godt den mørke, dirty synthen som kicka inn på rundt 00:15!! Lyst til å fortelle hvordan du lagde den?
spatterdass's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Daaaaymn! Fikk bare hørt på mobilhøytalerne (drittlyd) for nå men det falt i smak selv med null bass! Gleder meg til å høre på nytt når jeg kommer hjem. Skal definitivt vise det til brodern neste gang vi jammer sammen. Likte spesielt godt den mørke, dirty synthen som kicka inn på rundt 00:15!! Lyst til å fortelle hvordan du lagde den?
Vis hele sitatet...
Tusen takk ass! fant en basic sawpad i sytrus, high pass filtra det i eqen og bare kødda med pitch control og slides.