Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1372
Hei. Fikk noen pakker med trøfler i posten idag, slike man får kjøpt i Amsterdam . Har nå 2 spørsmål . I natt tok jeg en og en halv ecstasy, lurer på om det kan være et problem å ta 10 mg trøfler ikveld ? Hvordan blir man dagen etter? . Spm 2: den ene pakken hadde fått vakumslipp. Er det et problem ? Jente 50 kg
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vil ikke anbefale å ta trufler dagen etter ecstasy bruk, pga lavt seretonin nivå etter bruk av xstacy/mdma.. vent minst 3-4 uker, eventuelt mer for å sikre seg en god tripp :-)
Hvorfor anbefaler du ts å ikke ta sopp etter mdma "parallell hund"? Kan du utdype, da dette i hovedsak er problemfritt?
Sitat av Selex Vis innlegg
Hvorfor anbefaler du ts å ikke ta sopp etter mdma "parallell hund"? Kan du utdype, da dette i hovedsak er problemfritt?
Vis hele sitatet...
Han forlarte det jo. På grunn av lavt serotoninnivå.
For å unngå en slitsom tripp sikkert. Er neppe "farlig" men for å få best utbytte av en tur burde kroppen og hjernen være i en noenlunde good shape og som du kanskje selv vet så kan en lang natt med X være utmattende for kroppen.

Synes det begynner å bli en tendens her at folk tar seg en flerdagers drogfest over en lav sko...
Jeg liker å pleie både kropp og sinn dagen derpå før jeg hopper på neste prosjekt, spesielt om det er psykadelika. Men det er nå bare meg.
Dette er så inviduelt at det blir umulig å svare på. Du kan ha lavt serotonin i hjernen etter ecstasy (du oppgir ingen dose).

Har aldri prøvd det før men tipper at du kommer til å føle deg jævlig sliten i hue i 1-3+ dager etterpå.
Sist endret av Freefalling; 17. februar 2018 kl. 07:35. Grunn: Spelling
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min mening og erfaring er det oppskriften på psykoselignende tilstander. Men, alle er forskjellige..
Digital nomade
trippy's Avatar
Får mye mindre funk av så godt som alt av knark dagen(e) etter mdma bruk.