Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1413
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på hvor trygt det er å bestille medisiner på nett, iform av morfin f.eks. hva er straffen om det blir tatt i tollen, må man ha en egen konto man bestiller dette fra ellet kan jeg bruke min vanlige ?
Dette spør folk om daglig her inne. Prøv søkefunksjonen til forumet, den virker veldig bra. Kort svar: Det er veldig stor sjangse for å bli tatt
Har absolutt ingen erfaring, men vil anta at dine «medisinder» kommer til å bli tatt i tollen. Hvis du skal absolutt skal bestille bjrde du betale med kryptovaluta, eller et visagavekort
Anonym bruker
"God Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir mest sansynlig tatt. Hvis jeg var deg ville jeg oppsøkt norske selgere på darknet. Sjekk ut darknet markets no på reddit
Det er nærmest en garanti for at du blir tatt på en eller annen måte dersom dersom du bestiller fra en nettbutikk på clearnet (eller får falsk vare).
Benytter du Darknet derimot så er sjansen mye mindre for å bli tatt, forutsatt at du benytter PGP, nekter for all kjennskap visst du blir tatt og ikke bestiller fra land som India, Tyskland og Nederland. Sjansen for at det blir stoppet i tollen ligger fortsatt på rundt 10% tho, veldig avhengig av stealthen til selger.

Selv så har jeg bestilt mer enn 10 ganger det siste året, av en selger fra England med veldig god stealth. Fortsatt er ingenting blir stoppet.
Sist endret av Who?; 17. februar 2018 kl. 06:34.
Når det i tillegg er snakk om preparater som morfin er du garantert å få politiet på døra.
Dette er A-resept, altså kategorisert som narkotika, ikke legemidler.