Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4057
Har en j**** irriterende pappagutt i klassen. Han erter alle som er svakere enn han, og er generelt en slem og selvgod verdensmester. Trenger noen tips til å sette han skikkelig på plass, uten å skade han.
Noen som har noen bra ideer?
(Ikke npe moralisering takk, han fortjener det)
Konfronter han når han erter andre? evt. spør de som blir erta om de har det ok og ignorer han som erter. ikke gi han oppmerksomheten han søker ved å være slem. Argumenter tilbake når han er selvgod? Vis at du ser han er slem og at det ikke er ok?
Det er som regel bare en ting som funker det er og gi han en på trynet men mange sånne personer holder det og skremme ved og være rolig og si til de at du er ikke redd de og du vill gjøre noe om nødvendig
Få med hele klassen, still dere i ring rundt han og si: neste gang du prøver deg på noe, så smeller det

kansje ikke så kult og være stor og sterk, når hele klassen står imot han.

Tipper dere får se en rimelig ydmyk drittunge da
Han gjør det mest sannsynlig for å kompensere sin dårlige selvtillit. Det beste du kan gjøre for han er å ignorere. Alt annet vil etter min erfaring virke mot sin hensikt.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neste gang han er fitte så sier du det til han på en normal måte, hva er det som får deg til å tro at du kan behandle andre mennesker sånn?
Sett ting litt i perspektiv for han og diss han tilbake, kommenter at han er en kvalm jævla pappagutt osv. Generelt sett så liker jeg ikke å oppfordre til vold, men hvis han ikke tar det til seg etter at du har forsøkt å sette ting i perspektiv så er det ofte bare en ting som kan få folk til å jekke seg og det er en rett i trynet. Mest sannsynelig kommer han ikke til å gjøre en dritt tilbake...

Heier på deg.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om vi kanskje går i samme klasse, men har en sånn selv og her er det blodig og brutal vold som gjelder! Jeg skal virkelig knekke den selvtilliten hans innen året er omme
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om vi kanskje går i samme klasse, men har en sånn selv og her er det blodig og brutal vold som gjelder! Jeg skal virkelig knekke den selvtilliten hans innen året er omme
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Let etter grunnlaget til hvorfor han mobber.
Så smeller du det på han uforventet en gang

Siden han er pappa gutt, se om har problemer relaterer til faren. Eller ting som bryter ned image hans. Kanskje faren er ute på reise hele tiden?
Om det er tilfelle kan du slenge ut en kommentar en gang han er spydig med «trenger ikke være så spydig bare fordi far’n din ikke er der for deg. Ta der med din far fremfor å lage kvalme på skolen» og gå
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Dere går neppe i samme klasse. Alle klasser har en irriterende pappagutt, og det er ganske mange klasser her til lands.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Let etter grunnlaget til hvorfor han mobber.
Så smeller du det på han uforventet en gang

Siden han er pappa gutt, se om har problemer relaterer til faren. Eller ting som bryter ned image hans. Kanskje faren er ute på reise hele tiden?
Om det er tilfelle kan du slenge ut en kommentar en gang han er spydig med «trenger ikke være så spydig bare fordi far’n din ikke er der for deg. Ta der med din far fremfor å lage kvalme på skolen» og gå
Vis hele sitatet...
Tror ikke vi har samme mening om hva en pappagutt er
Jeg mener at en pappagutt er en bortskjemt, selvgod unge, som får alt han peker på av faren sin. Klæpsa tryne hans relativt hardt idag, var litt digg
Omvendt psykologi fungerer som regel utmerket på usikre gutter som dette.

Jeg kan ta et eksempel jeg brukte da en random fyr skulle banke meg på byen foran kompisene en gang. En full fyr (mye sterkere og høgere en meg bestemte seg for at han skulle "ta meg" på gata uten at jeg hadde noen tilknytning til denne personen whatsoever. I starten prøvde jeg å ignorere han, det funket ikke. Da ble han bare mer forbanna å begynte å knuffe på meg. Han ville selvsagt at jeg skulle klabbe til han slik at han kunne gi meg rundjuling foran sine venner.

En setning med omvendt psykologi ordnet det hele.

"Seriøst, klarer du ikke finne en lavere gutt en meg til å grisebanke foran vennene dine?"

Hele kompisflokken hans begynte å le (inkludert jenter som var på gaten som var vitne til det hele. Fyren ble sprutrød i trynet da han skjønte at han ikke imponerte noen.

Det var en herlig seier, og jeg gjekk rolig og behersket derfra.
Haha, det må jeg virkelig prøve en gang