Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2543
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Sist fredag sendte en kompis av meg 3gram med hasj i et brev. Dette er altså fra oslo til et sted på sørlandet. Jeg har enda ikke fått brevet. Er det noe sjans for at det har blitt stoppet, jeg trodde det var sjeldent innenlandspost ble sjekket eller har koronaen hatt invirkning?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mer enn 5d innenlands kanskje
Anonym bruker
"Avhengig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde inne stresset så mye enda men begynner det å bli 10 virkedager er du nok fucked. Å sende er alltid en gamble og selvfølgelig blir innenlands post også sjekka. Det er en dårlig myte at det ikke gjør det.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ble levert fredag, antageligvis ikke sendt før mandag.

Husk det er bare 2 postdager i uken nå, så det dukker nok opp!
Sitat av Uvøren Lomre
Husk det er bare 2 postdager i uken nå, så det dukker nok opp!
Vis hele sitatet...
Det her kan du sjekke på denne lenken. Posten leverer enten tre dager i uken, eller to dager i uken. Du skriver inn postnummeret ditt å søker.

Eksempel:
Er ikke uvanlig at det kan havne på avveie og bruke 3 uker nå dessverre.
Anonym bruker
"Redd Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekstremt mange som mangler pakker sendt innenlands på darkweb fra flere trusted vendors, så ett eller annet har skjedd der.
Har selv venta på 3 pakker i godt over 2mnd nå.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror at innlands post var super safe før covid, men etter covid og stengte grenser økte sendinger med narko innlands og politi/posten vet om dette. Mest sannsynlig har de økt kapasiteten, skaffet noen ekstra hunder til å sniffe innlandspost.

Dette er bare spekulering, men makes sense.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenk på at det finnes tyver i posten også. Det er lett å putte et brev i lomma hvis du tror det inneholder noe interessant.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet om post endringen de gjorde i juli i fjor. Derfor jeg får noia. her jeg bor fikk jeg man-ons-fre. Jeg får ikke post før på tirsdag håper inderlig den kommer
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter litt med å forstå risikovurderingen som ligger til grunn for å skaffe seg TRE gram hasj på denne måten «i disse dager». Det går jo fortsatt busser, hvor du kunne knipsa treeren din fire seterader fram ved første mistanke om snut.
Har sett litt på serien toll på tv2, og beslagene har gått opp i taket så det kan godt hende de sjekker innenlandspost litt nøyere om dagen.
Slapp av den dukker opp,postgangen i Norgesland er uke+.