Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1134
Ønsker å trappe ned på smertestillende siden smertene mine har blitt akseptable

Men ønsker ikke å slutte med sovemedisiner enda fordi jeg har et sterkt behov for de for å sove og fungere så bra som mulig på dagtid og unngå sterke plager på dagtid pga dårlig eller ingen søvn samt mye vonde tanker og følelser på kveldstid

Fått 160 smertestillende preparater fra - /-/-- frem til dags dato
Tatt ca 4,5 pille pr døgn gjennomsnittlig
Siste daglige doser 8 pinex/ tramadol daglig før smertene avtok er derfor redd jeg skal få abstinenser ved brå seponering

Fått 50 innsovnings middel og sovemedisin siden januar til dags dato

1 imovane pr kveld inntil 2 på vanskelige kvelder
1 apodorm pr kveld frem til livskrise da jeg ved behov tok 1 på dagtid for å lindre plager pga angst/kjærlighet sorg/ptsd plager og depresjon ettersom jeg merket den hadde en angstdempende og avslappende effekt men oppdaget en merkbar dårlige effekt etter dette på søvn og innsovning ved effekten av apodorm som jeg sårt trenger for å opprettholde en bra søvn og søvn mengde

Mulighet til å øke kveldsdose fra 5 mg til 10mgx Eller prøve en blanding av 1 apodorm og 1 imovane for å se om det funker?

Fikk også siste uke Atarax og har nå spist 3x3 10mg og har ikke følt noen bedring på angst eller uro og heller ingen bivirkninger utenom lett kvalme så ønsker ikke for å fortsette på disse medisinene

Fått anti depressive, anti psykotiske, anti histaminer, melatonin, vallergan og nerve medisin tidligere for kronisk insomi som jeg har slitt med fra en alder av 13 før vi fant medisiner som imovane og apodorm i voksen alder som ga bra resultat med akseptable bivirkninger.

Ønsker henvisning til psykolog og lurer på hva behandling tiden på dette og er denne lang har jeg et sterkt behov for noe mot plagene mine på dagtid for jeg ønsker ikke å selv å ta sovemedisinen min for dette og ødelegge effekten av medisinen min.

Føler at jeg trenger hjelp ganske kjapt for jeg gir snart opp og orker ikke mer.

Ser jeg har opprettet tråden i feil kategori, hvordan flytte?
Sist endret av Brew; 8. mars 2021 kl. 22:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.