Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 51112
Sitat av Ashaman
Har fått tak i poengBOT, men den er passord beskyttet.
Så jeg får ikke ekstraktert den. Noen som veit åssen man knekker en passord beskyttet *.rar-fil?

Tviler på at den funker nå da, siden admins har oppgradert antiboten slik at den faktsik gjør det den ska; blocker boter.
Vis hele sitatet...
Heisann, jeg ser at du ikke er på msn nå.. så når du leser dette så kan jeg si at jeg fannt passordet.. passordet til filen din er:"123123"
Hvordan funker denne poengbugen da?
Edit: Kamel-boten min virker ikke, den kommer opp med "finner ikke kriminalitet".. noen som vet hva dette er?
Sist endret av Spierdalai; 25. juli 2006 kl. 00:49.
ey... dere.. dette med kamelboten er lett..

du bare endrer source fila fra kriminalitet til krim.. og biltyveri til gta

Jeg skulle gjærne gjort det for dere.. men jeg må ha en som har visual basic C++ for og compile for meg... og det har jeg ikke.. er det noen som sier seg frivillige til og hjelpe meg ?
Damn, hadde betaversjon av den på cd fra Microsoft men gav den bort til en som trengte det mer en meg...
Hadde jeg ikke gjort det hadde vi alle "spilt" NM nå
Men bare meg som har problemer med å slette den poengbug.exe fila eller?


edit: sorry så ikke at den lå oppe nede med klokka. hehe
Sist endret av Play4Fun; 25. juli 2006 kl. 01:11.
Sitat av Play4Fun
Men bare meg som har problemer med å slette den poengbug.exe fila eller?
Vis hele sitatet...
fikk slettet den jeg, har du husket å avslutta den fra tray icon stede?

edit: 2 late ;p
så ingen som fikk til den poengbugen? det er en fil over den på video goole.. men er ikke så lett :S


hehe. men nå begynner jeg og bli lei av og ikke få spille nm pga den fucking endingen te nm.. om det er noen med visual basic c++ som vil compile en txt fil te exe for meg så vi kan begynne og spille igjen si i fra.. (jeg skal kode den for deg) du trenger bare compoile den
Sitat av shaiko
ey... dere.. dette med kamelboten er lett..

du bare endrer source fila fra kriminalitet til krim.. og biltyveri til gta

Jeg skulle gjærne gjort det for dere.. men jeg må ha en som har visual basic C++ for og compile for meg... og det har jeg ikke.. er det noen som sier seg frivillige til og hjelpe meg ?
Vis hele sitatet...
Så dette funker bare på visual basic C++? eller kan man bruke andre kompilerings programmer og?
Les litt, så ser du at de 2-3 siste sidene handler om dette problemet...

og bildelinken din er dau btw...
Sitat av Frank Jensen
Så dette funker bare på visual basic C++? eller kan man bruke andre kompilerings programmer og?
Vis hele sitatet...
bra du stillte spmet har du et kompilering probram hvor du gan comilere en txt fil til exe.. (uansett navn på programmet) så ta kontakt vet det finnes et hav av disse. men jeg orker ikke begynne laste ned etc nå
Shaiko eller noen andre http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/download/ Dette er vel da visual basic C++? gratis å laste ned, men dessverre så har ikke jeg tid å laste ned nå så eg få prøve imorra
Sitat av Frank Jensen
Shaiko eller noen andre http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/download/ Dette er vel da visual basic C++? gratis å laste ned, men dessverre så har ikke jeg tid å laste ned nå så eg få prøve imorra
Vis hele sitatet...
ahhh takk for at du letet litt skal laste det ned. men trur ikke jeg orker og omkode i kveld. jeg kan gjøre det i morgen
Sitat av danielspz
dette er tragisk... hva gjør vi for å få boten til å funke igjen?
Vis hele sitatet...
hvis du tenker på poengboten så må du lære deg å lese. hvis du tenker på Kamelboten så må du også vurdere den lesegreia. Det er vel noen som fikser det her tenker jeg. Shikaru (elns) skulle visst fikse det med poengboten. Velkommen i forumet

OT: Natta alle *gjespe*
Sitat av shaiko
Vis hele sitatet...
Er ikke denne boten fake? Det er jo bare en som har lagt en tekstboks i dette programmet og skrevet:
Velkommen til MalfunctioN's poengbug tool. Dette programmet vil hjelpe deg med å utføre poengbugen på en og samme pc. Dere som fikk det direkte av meg vet åssen det brukes .
Sist endret av Alfen92; 25. juli 2006 kl. 03:42.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg begynner å bli mektig lei denne tråden. 80% av alle kommentarene her er pisspreik som enten har blitt spurt om/skrevet tidligere, eller ting som ikke hører hjemme på forumet i det hele tatt.

Frastå i fra å skrive overflødige kommentarer og les det som har blitt skrevet tidligere, så slipper administrasjonen å måtte gripe inn.

DERE KAN OGSÅ BRUKE PM HVIS DERE SKAL SPØRRE OM Å LEGGES TIL PÅ MSN ELLER LIGNENDE, DETTE HØRER IKKE HJEMME I EN TRÅD!
Sitat av Alfen92
Er ikke denne boten fake? Det er jo bare en som har lagt en tekstboks i dette programmet og skrevet:
Velkommen til MalfunctioN's poengbug tool. Dette programmet vil hjelpe deg med å utføre poengbugen på en og samme pc. Dere som fikk det direkte av meg vet åssen det brukes .
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det, som du kan se så blir et program liggende i taskbaren og kjører

Og se her på alt AutoIt kan gjøre
AutoIt can:

- Provide a general-purpose scripting language for all Windows versions
- Simulate keystrokes (supports most keyboard layouts)
- Simulate mouse movements and clicks
- Move, resize and manipulate windows
- Interact directly with "controls" on a window (set/get text from edit controls, check boxes and radio buttons, select items in drop-down lists, etc.)
- Create complex user interfaces (GUIs)
- Work with the clipboard to cut/paste text items
- Provide a scriptable RunAs function for Windows 2000/XP/2003
Vis hele sitatet...
Så det har alle funksjoner som kreves til å få gjort det den skal
Ja men det betyr også at du ikke kan bruke pc'en samtidig. Brukte en sån før "Automation everywhere"
Men da bare bevegde musen seg og jeg kunne ikke gjøre noe annet og antiboten ble ikke tatt.
hvorvidt jeg vet er det ingen passord til poengbugen. den buggen jeg la ut er det bare og finne ut av hva du skal gjøre for og få den til og funke.
Hvis noen klarer å finne passordet så det går ann å decompile poengboten så bør det jo ikke være noe problem å finne ut av hvordan den funker...
Jeg får feil : Kunne ikke finne kriminalitet, så er det noen som har løsningeen på porblemet?
Vis ikke håper jeg at det blir laget en ny patch.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ettersom jeg er dritlei av å se brukere registrere seg kun for å bruke (og forsøple forumet med innlegg som ikke godkjennes i noen andre tråder) denne tråden stenger jeg den.
Jeg lar være å slette tråden slik at dere kan lese alt det som er skrevet, 6 sider med pisspreik er slettet.